Ezek nem milliméterre pontos árak, de nagyjából ennyibe került a móka. Újra beleszámolom az első prototípusnál már kalkulált olyan tételeket is, amiket újra felhasználtam.
- Piros váz: 4000.-
- Első kerék: 10000.-
- Első tárcsafék Avid BB5: 7800.-
- Hátsó Shimano V-fék: 2000.-
- Teleszkóp Suntour XCM és kormánycsapágy: 13000.-
- Ülés és szivacs: 21000.-
- Láncok 3db: 5700.-
- Bowdenek, bowdenház: 2000.-
- Gyorszárak - 6db: 1500.-
- Stucniadapter (normál -> Ahead): 1200.-
- Állítható Ahead stucni (B+ Town): 4200.-
- 25.4 mm-es nyeregszár a kormány magasítására Osanból: 400.-
- 21.1 mm-es Osanos BMX stucni: 700.-
- Hajlított acél Osanos kormány: 1000.-
- Markolat: 500.-
- Donor sárga váz + első váltó: 2000.-
- Monoblokk: 3000.-
- Truvativ Isoflow 175 mm-es hajtómű
- Shimano PDM-520 SPD-s pedál
- Hátsó kerék Shimano (Shimano LX 570 agy, Sun CR16 felni) 8-as fogaskoszorúval
- Sram SX-4 váltó
- Sram 5.0 markolatváltók: utóbbi 5 tétel összesen 9000.-
- Avid FR-5 fékkarok: 1500.-
- Csomagtartó, tükör: 2000.-
- Kitámasztó: 1500.-
- Görgők: 3000.-
- Kifizetett munkadíjak: 11000.-
Összesen 108.000.-
A többi felhasznált alkatrész amikért nem kellett fizetni (ez a lista szép lassan kiürült):
- Láncvezető görgők régi görgori kerekekből (már csak a vissza irányban)
Utolsó kommentek