HTML

Rekumbens - CsináldMagam

Fekvőbiciklik. Gyönyörű, érdekes masinák. Méreg drágák. Tehát? Rekumbens építés á lá sufni. CsináldMagam, Uram!

Masináim

Pycikli (2011)
 minden a Pycikliről

reCÚGbens (2010)
 minden a reCÚGbensről

Alpha (2009)
 minden az Alpháról

Magnum (2008)
 minden a Magnumról

Első próbálkozás (2008)
 minden a kezdetről

Ahol szoktam...

Címkék

3d modell (11) 3d nyomtató (1) 50000 (1) adatlap (1) agyváltó (5) airbike (4) alapanyag (10) alfine (2) alsókormányos (1) alsó kormány (1) amp (1) angol menet (2) anyag (1) aszimmetrikus rugóstag (1) átmérő (2) áttétel (3) balaton (2) befejezve (1) bike2usb (1) bolti átalakító (1) bontó (1) boom (1) carving reku (1) chinkara (1) critical mass (1) cruzbike (1) csepel (1) csomagtartó (2) csőméret (2) csomgtartó (1) csukló (3) danamid (1) dualdrive (2) dualfine (3) eladó (2) első prototípus (10) építés (3) eső (1) evezős rekumbens (1) extracycle (1) fa (1) falvastagság (2) fék (2) fekvőbicikli (1) fekvőbringa (1) fényvisszaverő (1) ferdinand gt3 rs (1) festés (1) flevobike (2) folding (2) fólia (1) fwd (2) fwdmbb (2) galéria (1) görgő (3) görkori (1) gumi (2) gyári (1) gyerek (1) gyűjtemény (1) gyula (1) hajtókar (2) hajtómű (7) harmadik prototípus (34) hason (1) hatásfok (1) hátsó felfüggesztés (2) háttámla (1) hiba (1) inspiráció (1) kardán (1) kerék (3) km óra (1) költségek (3) kormány (6) lánc (7) láncváltó (1) láncvezetés (1) láncvilla (1) láncvonal (3) lengőorrú (14) lengővilla (2) lift (1) limucikli (1) magas (2) második prototípus (38) más sufniából (10) meglévő (1) monorue (1) monowhell (1) negyedik fekvőm (48) négykézláb (4) nordic walking (1) olasz menet (2) oldalkocsis motor (1) oldaltáska (1) összehajtogatva (1) összerakva (7) össztelós (1) ötödik fekvőm (1) ötvenezer (1) pelso (4) pogó (2) posrche (1) próba (6) pycikli (5) python (3) reklám (1) rekumbens (98) rekusit (1) sablon (1) sebesség (1) sketchup (2) sr26 (1) stabilitás (2) stucni (4) súly (1) swb (1) szerelés (33) találkozó (2) tandem (8) tandem egymásnak háttal (1) teleszkóp (2) tervezés (43) tervező (1) töltés (1) triál (1) trike (1) túra (8) ülés (9) üléshuzat (1) üléspárna (1) ülés alatt (1) usb (1) utánfutás (3) váltó (1) váz (8) vázanyag (1) ventisit (1) video (2) villasaru (1) villaszög (1) zártszelvény (1) Címkefelhő

Utolsó kommentek

  • Gazz: Sajnos nem lehet letölteni a terveket, hibát dob a szerver. Esetleg valahova máshova fel tudnád ra... (2018.11.13. 22:25) Faülés: 1063g
  • gabord18: Sziasztok! Valaki el tudja küldeni az űlés terveit. dolhay@gmail.com -ra Én pedalboat-ot akarok... (2017.01.09. 14:54) Faülés: 1063g
  • gabord18: Szia! Nem jelenik meg a 3d terv. Tudnál adni hozzá egy működő linket v. a tervet. (2017.01.09. 14:43) reCÚGbens 3D-ben
  • LastNomad: Gratulálok a teljesítményhez :) (2016.05.30. 12:19) 6:55 - 2012-es Pelso/Balaton Maraton beszámoló
  • lustaság: Kedves Motyoo! Végigolvastam a blogod, amikor építettem a rekumat és sokat tanultam belőle, köszö... (2014.09.09. 21:48) Újabb négykézlábas
  • Utolsó 20

2008.05.24. motyoo

Első találkozás a fekvőkkel

Helyszín: AMBringa, Budakalász.

Elmentem kipróbálni a fekvőket. Ha már állítóllag építek, lássak is ilyet élőben. Az sem árt, ha kiderül, egyáltalán jól érzem-e magam ezeken a masinákon.

Kiderült.

Fantasztikus!

Az élményhez hozzájárult -a szép időn túl- az ambringás srácok fáradhatatlan segítőkészsége. Tekertem néhány fotelbringával, hogy szokjam az érzést, mielőtt ráülök arra, amit elképzeltem: elöl-hátul 26"-os kerekű, alsó kormányos recó.

Emlékeim szerint a következő masinákkal tekertem:
SUN EZ-1 hosszú tengelytávú, felső kormányos, apró kerekű reku, hogy szokjam az annyira más bringát. Ez egy nagyon könnyen kezelhető gép, 1 perc sem telt bele és sikerült segítség nélkül közlekedni vele. Nem is annyira más! Ez is szuper, mint a hagyományos!
"De én alsó kormáányost szeretnééééék!" és kaptam is egy HASE Tagun-t. 20"-os kerekek, bazi hosszú tengelytáv, mégis fantasztikusan fordulékony. Az alsó kormány iszonyatosan kellemes, fura ugyan, de gyorsan szokható.
Lépjünk tovább az áhított felé: kinéztem az Azub Ibex-et, úgyhogy kaptam egy hozzá nagyon hasonlatos recót, az (állítóllagos) Azub Max-ot. 26"-os kerekek, rövid tengelytáv. A hajtómű bazi magasan forog, ami viszont nekem ennél is kellemetlenebb, hogy az ülés is elég magasan van. Ezzel a masinával nem volt teljes a siker. Kerekezgettem vele, de nem volt egy megismételhetetlen élvezet.

Tanulságok
A fenti óriási (??) mennyiségű tapasztalat alapján úgy döntöttem, hogy feladom az eddigi tervet, és nem 2x26"-os kerekű, hanem hátul 26", elöl 20"-os lesz a saját recóm. A meghajtás pedig mégiscsak a hátsó kereket fogja forgatni.

Szólj hozzá!

Címkék: próba gyári rekumbens


A bejegyzés trackback címe:

https://rekumbens.blog.hu/api/trackback/id/tr12589482

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.