HTML

Rekumbens - CsináldMagam

Fekvőbiciklik. Gyönyörű, érdekes masinák. Méreg drágák. Tehát? Rekumbens építés á lá sufni. CsináldMagam, Uram!

Masináim

Pycikli (2011)
 minden a Pycikliről

reCÚGbens (2010)
 minden a reCÚGbensről

Alpha (2009)
 minden az Alpháról

Magnum (2008)
 minden a Magnumról

Első próbálkozás (2008)
 minden a kezdetről

Ahol szoktam...

Címkék

3d modell (11) 3d nyomtató (1) 50000 (1) adatlap (1) agyváltó (5) airbike (4) alapanyag (10) alfine (2) alsókormányos (1) alsó kormány (1) amp (1) angol menet (2) anyag (1) aszimmetrikus rugóstag (1) átmérő (2) áttétel (3) balaton (2) befejezve (1) bike2usb (1) bolti átalakító (1) bontó (1) boom (1) carving reku (1) chinkara (1) critical mass (1) cruzbike (1) csepel (1) csomagtartó (2) csőméret (2) csomgtartó (1) csukló (3) danamid (1) dualdrive (2) dualfine (3) eladó (2) első prototípus (10) építés (3) eső (1) evezős rekumbens (1) extracycle (1) fa (1) falvastagság (2) fék (2) fekvőbicikli (1) fekvőbringa (1) fényvisszaverő (1) ferdinand gt3 rs (1) festés (1) flevobike (2) folding (2) fólia (1) fwd (2) fwdmbb (2) galéria (1) görgő (3) görkori (1) gumi (2) gyári (1) gyerek (1) gyűjtemény (1) gyula (1) hajtókar (2) hajtómű (7) harmadik prototípus (34) hason (1) hatásfok (1) hátsó felfüggesztés (2) háttámla (1) hiba (1) inspiráció (1) kardán (1) kerék (3) km óra (1) költségek (3) kormány (6) lánc (7) láncváltó (1) láncvezetés (1) láncvilla (1) láncvonal (3) lengőorrú (14) lengővilla (2) lift (1) limucikli (1) magas (2) második prototípus (38) más sufniából (10) meglévő (1) monorue (1) monowhell (1) negyedik fekvőm (48) négykézláb (4) nordic walking (1) olasz menet (2) oldalkocsis motor (1) oldaltáska (1) összehajtogatva (1) összerakva (7) össztelós (1) ötödik fekvőm (1) ötvenezer (1) pelso (4) pogó (2) posrche (1) próba (6) pycikli (5) python (3) reklám (1) rekumbens (98) rekusit (1) sablon (1) sebesség (1) sketchup (2) sr26 (1) stabilitás (2) stucni (4) súly (1) swb (1) szerelés (33) találkozó (2) tandem (8) tandem egymásnak háttal (1) teleszkóp (2) tervezés (43) tervező (1) töltés (1) triál (1) trike (1) túra (8) ülés (9) üléshuzat (1) üléspárna (1) ülés alatt (1) usb (1) utánfutás (3) váltó (1) váz (8) vázanyag (1) ventisit (1) video (2) villasaru (1) villaszög (1) zártszelvény (1) Címkefelhő

Utolsó kommentek

  • Gazz: Sajnos nem lehet letölteni a terveket, hibát dob a szerver. Esetleg valahova máshova fel tudnád ra... (2018.11.13. 22:25) Faülés: 1063g
  • gabord18: Sziasztok! Valaki el tudja küldeni az űlés terveit. dolhay@gmail.com -ra Én pedalboat-ot akarok... (2017.01.09. 14:54) Faülés: 1063g
  • gabord18: Szia! Nem jelenik meg a 3d terv. Tudnál adni hozzá egy működő linket v. a tervet. (2017.01.09. 14:43) reCÚGbens 3D-ben
  • LastNomad: Gratulálok a teljesítményhez :) (2016.05.30. 12:19) 6:55 - 2012-es Pelso/Balaton Maraton beszámoló
  • lustaság: Kedves Motyoo! Végigolvastam a blogod, amikor építettem a rekumat és sokat tanultam belőle, köszö... (2014.09.09. 21:48) Újabb négykézlábas
  • Utolsó 20

2008.06.14. motyoo

Nulladik verzió

Megvan a hajtómű, ott a kormány, működőképesnek tűnik a meghajtás is. Ideje volna kipróbálni a masinát, így hát kapott egy ülést is - ezt nem vittem túlzásba. A villát tartó tengelyre raktam két vízvezetékes, jó erős bilincset, a váz felsőcsövére pedig egy harmadikat. Ezen a három ponton fekszik fel az ülés alsó falapja, amihez két zsanérral van erősítve a háttámla. A nyeregcső be-ki tologatásával állítható az ülés dőlésszöge.
Most már rá lehet ülni, bejátszottam egy olyan kormánypozíciót, hogy tekeréskor ne ütközzön bele a combom a kormányrúdba. Kivonszoltam a masinát a pincéből - a szűk helyen máris életmentő volt a hátradönthető háttámla és a lehajtható kormány! Először láttam a masinát a szabad levegőn, épp így festett:

A próbaút idő hiányában csak néhány méter volt. Kiderült, hogy

  • nem hiába dolgoztam idáig, végülis a saját rekummal tekerek!
  • de nagyon sok munka van még vissza egy használható prototípusig...

Az egész villa csavarodik elég kis erő hatására is. Meg kell erősítenem a felfogatást, hogy jobban bírja a nyíróerőt. Le fogom cserélni az villa első rögzítését, ami a fékkonzollal van megoldva.

A kormánymagasító sufniadapteremet is be kell fejezni: jelenleg csak 2 csavar nyomja a sutcnihoz, ez kevés, kell mind a négy.

Ezekre van tehát szükség egy rendesebb menetpróbához:

  • első fék és használható hátsó fék
  • hajtómű felerősítést megerősíteni
  • kormányt rendesen felerősíteni

Szólj hozzá!

Címkék: szerelés rekumbens első prototípus összerakva


A bejegyzés trackback címe:

https://rekumbens.blog.hu/api/trackback/id/tr67591216

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.