HTML

Rekumbens - CsináldMagam

Fekvőbiciklik. Gyönyörű, érdekes masinák. Méreg drágák. Tehát? Rekumbens építés á lá sufni. CsináldMagam, Uram!

Masináim

Pycikli (2011)
 minden a Pycikliről

reCÚGbens (2010)
 minden a reCÚGbensről

Alpha (2009)
 minden az Alpháról

Magnum (2008)
 minden a Magnumról

Első próbálkozás (2008)
 minden a kezdetről

Ahol szoktam...

Címkék

3d modell (11) 3d nyomtató (1) 50000 (1) adatlap (1) agyváltó (5) airbike (4) alapanyag (10) alfine (2) alsókormányos (1) alsó kormány (1) amp (1) angol menet (2) anyag (1) aszimmetrikus rugóstag (1) átmérő (2) áttétel (3) balaton (2) befejezve (1) bike2usb (1) bolti átalakító (1) bontó (1) boom (1) carving reku (1) chinkara (1) critical mass (1) cruzbike (1) csepel (1) csomagtartó (2) csőméret (2) csomgtartó (1) csukló (3) danamid (1) dualdrive (2) dualfine (3) eladó (2) első prototípus (10) építés (3) eső (1) evezős rekumbens (1) extracycle (1) fa (1) falvastagság (2) fék (2) fekvőbicikli (1) fekvőbringa (1) fényvisszaverő (1) ferdinand gt3 rs (1) festés (1) flevobike (2) folding (2) fólia (1) fwd (2) fwdmbb (2) galéria (1) görgő (3) görkori (1) gumi (2) gyári (1) gyerek (1) gyűjtemény (1) gyula (1) hajtókar (2) hajtómű (7) harmadik prototípus (34) hason (1) hatásfok (1) hátsó felfüggesztés (2) háttámla (1) hiba (1) inspiráció (1) kardán (1) kerék (3) km óra (1) költségek (3) kormány (6) lánc (7) láncváltó (1) láncvezetés (1) láncvilla (1) láncvonal (3) lengőorrú (14) lengővilla (2) lift (1) limucikli (1) magas (2) második prototípus (38) más sufniából (10) meglévő (1) monorue (1) monowhell (1) negyedik fekvőm (48) négykézláb (4) nordic walking (1) olasz menet (2) oldalkocsis motor (1) oldaltáska (1) összehajtogatva (1) összerakva (7) össztelós (1) ötödik fekvőm (1) ötvenezer (1) pelso (4) pogó (2) posrche (1) próba (6) pycikli (5) python (3) reklám (1) rekumbens (98) rekusit (1) sablon (1) sebesség (1) sketchup (2) sr26 (1) stabilitás (2) stucni (4) súly (1) swb (1) szerelés (33) találkozó (2) tandem (8) tandem egymásnak háttal (1) teleszkóp (2) tervezés (43) tervező (1) töltés (1) triál (1) trike (1) túra (8) ülés (9) üléshuzat (1) üléspárna (1) ülés alatt (1) usb (1) utánfutás (3) váltó (1) váz (8) vázanyag (1) ventisit (1) video (2) villasaru (1) villaszög (1) zártszelvény (1) Címkefelhő

Utolsó kommentek

  • Gazz: Sajnos nem lehet letölteni a terveket, hibát dob a szerver. Esetleg valahova máshova fel tudnád ra... (2018.11.13. 22:25) Faülés: 1063g
  • gabord18: Sziasztok! Valaki el tudja küldeni az űlés terveit. dolhay@gmail.com -ra Én pedalboat-ot akarok... (2017.01.09. 14:54) Faülés: 1063g
  • gabord18: Szia! Nem jelenik meg a 3d terv. Tudnál adni hozzá egy működő linket v. a tervet. (2017.01.09. 14:43) reCÚGbens 3D-ben
  • LastNomad: Gratulálok a teljesítményhez :) (2016.05.30. 12:19) 6:55 - 2012-es Pelso/Balaton Maraton beszámoló
  • lustaság: Kedves Motyoo! Végigolvastam a blogod, amikor építettem a rekumat és sokat tanultam belőle, köszö... (2014.09.09. 21:48) Újabb négykézlábas
  • Utolsó 20

2008.06.21. motyoo

Javítások: hajtómű megerősítés, kormánymagasító befejezés

Elkezdtem a javításokat, hogy végre ki lehessen menni egy próbakörre az utcára.

A kormánymagasító stabil felfogatásához szükség van mind a négy csavarra. A szögvasakból készült T konzol szárához hegesztettem egy laposvasat, amit kilyuggatva és felcsavarozva a stucnira már stabilan áll a házi készítésű adapter, és benne a magas kormány.


A piros bicikli fékjeivel már fénykorában sem lehetett egy könnyen megállni. Kapott hát új V-féket hátulra. Az sem árt, ha a féket a kormányról lehet működtetni, ehhez újra kellett bowdenezni. A pilótafülke rekus átközltöztetésének jegyében a váltókarokat is feljebb szereltem, egyelőre a kormánymagasító csövön kaptak helyet.

Átalakítottam a hajtóművet (vagyis a villát) tartó felépítményt, ami a homlokcsőhöz szorította a fékkonzolhoz erősített szögvasat. A tartókonzol megszűnt eddigi formájában, a helyette eszkábált megoldás a villa végén, a tengelyt tartó megoldáshoz hasonló: két szögvas a váz két oldalán, egymáshoz szorítva a tartó. A fékkonzolra erősített vas ezekhez van hozzáfogatva. Remélhetőleg ez már fixen fogja tartani a villát.

 

2 komment

Címkék: kormány szerelés rekumbens első prototípus hajtómű


A bejegyzés trackback címe:

https://rekumbens.blog.hu/api/trackback/id/tr11591343

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kisatila 2014.04.12. 16:07:58

Szia!

Azt kérdezném , nem csináltál-e véletlenül egy M kormányt? Tudod azt a nagyot ami alatt a lábad elfér?
Nekem most még csak olyan van amit a hasadnál kell fogni-tehát normál bringakormány. Kényelmes de gondoltam kéne egy olyat is próbálni amin mint egy csopper fogsz. Esetleg hogy tudnék csinálni, csövet hajlítani? Rajzod nincs esetleg hozzá? Vagy menjek és rajzoljam le az AM bringánál? Előre is köszi, Üdv Kisatila

motyoo · http://rekumbens.blog.hu/ 2014.04.12. 22:19:30

@kisatila: Szia, nem csináltam. Szerettem a "mókuskormányt" (ami az Alphán volt), de mióta áttértem az alsókormányos lengőorrúra (Recúgbens), semmire sem cserélném le. Nem foglal helyet, nem veszi el a kilátást, a lengőorrú meg úgyis lábbal kormányzol :) Kütyümániásoknak legfőbb hátránya, hogy a kütyüket nehezebb elhelyezni.
Ettől még persze lehet jó az M kormány, nagyon sokan szeretik.
Nekem úgy rémlik, hogy anno tettem fel méretezett képeket M kormányokról, nyálazd át a bejegyzéseket rekumbens.blog.hu/search?searchterm=korm%C3%A1ny&searchmode=OR&submit=Keres%C3%A9s hátha meglesz.