HTML

Rekumbens - CsináldMagam

Fekvőbiciklik. Gyönyörű, érdekes masinák. Méreg drágák. Tehát? Rekumbens építés á lá sufni. CsináldMagam, Uram!

Masináim

Pycikli (2011)
 minden a Pycikliről

reCÚGbens (2010)
 minden a reCÚGbensről

Alpha (2009)
 minden az Alpháról

Magnum (2008)
 minden a Magnumról

Első próbálkozás (2008)
 minden a kezdetről

Ahol szoktam...

Címkék

3d modell (11) 3d nyomtató (1) 50000 (1) adatlap (1) agyváltó (5) airbike (4) alapanyag (10) alfine (2) alsókormányos (1) alsó kormány (1) amp (1) angol menet (2) anyag (1) aszimmetrikus rugóstag (1) átmérő (2) áttétel (3) balaton (2) befejezve (1) bike2usb (1) bolti átalakító (1) bontó (1) boom (1) carving reku (1) chinkara (1) critical mass (1) cruzbike (1) csepel (1) csomagtartó (2) csőméret (2) csomgtartó (1) csukló (3) danamid (1) dualdrive (2) dualfine (3) eladó (2) első prototípus (10) építés (3) eső (1) evezős rekumbens (1) extracycle (1) fa (1) falvastagság (2) fék (2) fekvőbicikli (1) fekvőbringa (1) fényvisszaverő (1) ferdinand gt3 rs (1) festés (1) flevobike (2) folding (2) fólia (1) fwd (2) fwdmbb (2) galéria (1) görgő (3) görkori (1) gumi (2) gyári (1) gyerek (1) gyűjtemény (1) gyula (1) hajtókar (2) hajtómű (7) harmadik prototípus (34) hason (1) hatásfok (1) hátsó felfüggesztés (2) háttámla (1) hiba (1) inspiráció (1) kardán (1) kerék (3) km óra (1) költségek (3) kormány (6) lánc (7) láncváltó (1) láncvezetés (1) láncvilla (1) láncvonal (3) lengőorrú (14) lengővilla (2) lift (1) limucikli (1) magas (2) második prototípus (38) más sufniából (10) meglévő (1) monorue (1) monowhell (1) negyedik fekvőm (48) négykézláb (4) nordic walking (1) olasz menet (2) oldalkocsis motor (1) oldaltáska (1) összehajtogatva (1) összerakva (7) össztelós (1) ötödik fekvőm (1) ötvenezer (1) pelso (4) pogó (2) posrche (1) próba (6) pycikli (5) python (3) reklám (1) rekumbens (98) rekusit (1) sablon (1) sebesség (1) sketchup (2) sr26 (1) stabilitás (2) stucni (4) súly (1) swb (1) szerelés (33) találkozó (2) tandem (8) tandem egymásnak háttal (1) teleszkóp (2) tervezés (43) tervező (1) töltés (1) triál (1) trike (1) túra (8) ülés (9) üléshuzat (1) üléspárna (1) ülés alatt (1) usb (1) utánfutás (3) váltó (1) váz (8) vázanyag (1) ventisit (1) video (2) villasaru (1) villaszög (1) zártszelvény (1) Címkefelhő

Utolsó kommentek

  • Gazz: Sajnos nem lehet letölteni a terveket, hibát dob a szerver. Esetleg valahova máshova fel tudnád ra... (2018.11.13. 22:25) Faülés: 1063g
  • gabord18: Sziasztok! Valaki el tudja küldeni az űlés terveit. dolhay@gmail.com -ra Én pedalboat-ot akarok... (2017.01.09. 14:54) Faülés: 1063g
  • gabord18: Szia! Nem jelenik meg a 3d terv. Tudnál adni hozzá egy működő linket v. a tervet. (2017.01.09. 14:43) reCÚGbens 3D-ben
  • LastNomad: Gratulálok a teljesítményhez :) (2016.05.30. 12:19) 6:55 - 2012-es Pelso/Balaton Maraton beszámoló
  • lustaság: Kedves Motyoo! Végigolvastam a blogod, amikor építettem a rekumat és sokat tanultam belőle, köszö... (2014.09.09. 21:48) Újabb négykézlábas
  • Utolsó 20

2008.08.12. motyoo

Időrabló apróságok

Készülgetve a jövő heti Balaton körüli felavatásra kismillió apróság van, amin túl kell esni. Egyrészt apró gondok, amik már az első prototípusnál sem voltak tökéletesek, másrészt hiányzik néhány dolog, mint fék-, váltó bekötések, stbstb. A ma délutánt - és fél éjszakát - ezekkel töltöttem.

  • Levágtam a kormánymagasítót tartó T konzol szélességéből, mert beleért a combomba tekerés közben. Akkor már a magasító csövet is lecseréltem egy sokkal csinosabb fekete darabra, ami se nem görbe, se nem karcos.
  • Levágtam az első váltót tartó csőről a fölösleget ezzel még jobban megcsonkítva flyerz kolléga sárga montivázát. Megszabadultunk egy kis súlyfeleslegtől.
  • Mivel nem volt teljesen tökéletes a boomot tartó cső mérete (átmérője), kellett egy kis hézagolás. Ezt a feladatot egy feldarabolt, kibelezett és kinyúvasztott sörösdoboz látja el.
  • Megkapta a masina a hátsó féket, első és hátsó váltókat. Be is kötöttem őket, már amennyihez elég volt a bowdenház. Első és hátsó fékek működnek. Első váltóhoz viszont már nem jutott bowdenház, a hátsó váltóig pedig nem ér el a bowden...
  • Tovább csináltam az ülés felfüggesztést, a teljes előre-hátra tologatás most már 15 cm-t enged variálni. A tartókonzolnál egy kis súlyfelesleget esztétikára cseréltem (flexelés).
  • A hátsó rugóstagot átállítottam úgy, hogy mínél alacsonyabbra kerüljön a felsőcső. Hurrá.
  • Kapott egy kitámasztót, mivel a rekun sajna nem működik a "pedállal letámasztom bármilyen szegélyhez" megoldás.

Reményeim szerint ma (bring)Antival fel tudjuk hegeszteni a láncgörgőket tartó alkalmatosságokat, és elindul végre a masina. Akkor már csak a csomagtartó hiányzik, és jöhet a Balaton!

Szólj hozzá!

Címkék: szerelés rekumbens második prototípus


A bejegyzés trackback címe:

https://rekumbens.blog.hu/api/trackback/id/tr56611976

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.