HTML

Rekumbens - CsináldMagam

Fekvőbiciklik. Gyönyörű, érdekes masinák. Méreg drágák. Tehát? Rekumbens építés á lá sufni. CsináldMagam, Uram!

Masináim

Pycikli (2011)
 minden a Pycikliről

reCÚGbens (2010)
 minden a reCÚGbensről

Alpha (2009)
 minden az Alpháról

Magnum (2008)
 minden a Magnumról

Első próbálkozás (2008)
 minden a kezdetről

Ahol szoktam...

Címkék

3d modell (11) 3d nyomtató (1) 50000 (1) adatlap (1) agyváltó (5) airbike (4) alapanyag (10) alfine (2) alsókormányos (1) alsó kormány (1) amp (1) angol menet (2) anyag (1) aszimmetrikus rugóstag (1) átmérő (2) áttétel (3) balaton (2) befejezve (1) bike2usb (1) bolti átalakító (1) bontó (1) boom (1) carving reku (1) chinkara (1) critical mass (1) cruzbike (1) csepel (1) csomagtartó (2) csőméret (2) csomgtartó (1) csukló (3) danamid (1) dualdrive (2) dualfine (3) eladó (2) első prototípus (10) építés (3) eső (1) evezős rekumbens (1) extracycle (1) fa (1) falvastagság (2) fék (2) fekvőbicikli (1) fekvőbringa (1) fényvisszaverő (1) ferdinand gt3 rs (1) festés (1) flevobike (2) folding (2) fólia (1) fwd (2) fwdmbb (2) galéria (1) görgő (3) görkori (1) gumi (2) gyári (1) gyerek (1) gyűjtemény (1) gyula (1) hajtókar (2) hajtómű (7) harmadik prototípus (34) hason (1) hatásfok (1) hátsó felfüggesztés (2) háttámla (1) hiba (1) inspiráció (1) kardán (1) kerék (3) km óra (1) költségek (3) kormány (6) lánc (7) láncváltó (1) láncvezetés (1) láncvilla (1) láncvonal (3) lengőorrú (14) lengővilla (2) lift (1) limucikli (1) magas (2) második prototípus (38) más sufniából (10) meglévő (1) monorue (1) monowhell (1) negyedik fekvőm (48) négykézláb (4) nordic walking (1) olasz menet (2) oldalkocsis motor (1) oldaltáska (1) összehajtogatva (1) összerakva (7) össztelós (1) ötödik fekvőm (1) ötvenezer (1) pelso (4) pogó (2) posrche (1) próba (6) pycikli (5) python (3) reklám (1) rekumbens (98) rekusit (1) sablon (1) sebesség (1) sketchup (2) sr26 (1) stabilitás (2) stucni (4) súly (1) swb (1) szerelés (33) találkozó (2) tandem (8) tandem egymásnak háttal (1) teleszkóp (2) tervezés (43) tervező (1) töltés (1) triál (1) trike (1) túra (8) ülés (9) üléshuzat (1) üléspárna (1) ülés alatt (1) usb (1) utánfutás (3) váltó (1) váz (8) vázanyag (1) ventisit (1) video (2) villasaru (1) villaszög (1) zártszelvény (1) Címkefelhő

Utolsó kommentek

  • Gazz: Sajnos nem lehet letölteni a terveket, hibát dob a szerver. Esetleg valahova máshova fel tudnád ra... (2018.11.13. 22:25) Faülés: 1063g
  • gabord18: Sziasztok! Valaki el tudja küldeni az űlés terveit. dolhay@gmail.com -ra Én pedalboat-ot akarok... (2017.01.09. 14:54) Faülés: 1063g
  • gabord18: Szia! Nem jelenik meg a 3d terv. Tudnál adni hozzá egy működő linket v. a tervet. (2017.01.09. 14:43) reCÚGbens 3D-ben
  • LastNomad: Gratulálok a teljesítményhez :) (2016.05.30. 12:19) 6:55 - 2012-es Pelso/Balaton Maraton beszámoló
  • lustaság: Kedves Motyoo! Végigolvastam a blogod, amikor építettem a rekumat és sokat tanultam belőle, köszö... (2014.09.09. 21:48) Újabb négykézlábas
  • Utolsó 20

2008.09.01. motyoo

Így kell

...gurulni

...tekerni

Eddig kb 250km van a masinában. Egy rövid próbaútnyi. Gond nélkül vészelte át az eddigi megpróbáltatásokat.

Az élményekről... mit is mondhatnék? Szuper! Tényleg! Több szempontból is:

  • fantasztikus érzés, hogy egy saját tervezésű és nagyrészt saját készítésű masinával tekerhetek, ami ráadásul még szét sem hullik alattam. Sem meredek emelkedőn izzadva, sem lejtőn 60km/h közelében suhanva, sem pedig földúton rázkódva (utóbbi kifejezetten szórakoztató a 7 barra fújt első gumival).
  • jó látni az embereket. Nagyot néznek, legtöbbjük minden bizonnyal nem látott még fekvőbringát. Van több féle reakció. Van aki észrevétlenül néz. Csak észre ne vegyem, hogy észrevesz. Ők tipikusan utánam fordulnak, miután elmentem mellettük - kapnak egy kacsintást a tükörből. Van aki vállalja, hogy észrevesz: mutogat, magyaráz. Örül. Van aki megállít, kérdezget, gratulál. Néhányan bele is ülnek a fotelbe. Sokaknak el kell mutogatni egy-két megoldást, ők kritizálnak is;) A gyerekeket pedig hallani, hogy utánam, vagy a szüleik fülébe kiabálnak, hogy milyen klassz masina :) Minden esetre kevés az olyan, aki nem reagál semmit. Aki reagál, az pozitívat. Tudom közhely, de ebben az elmacskásodott világban kellemes látni ezt a sok mosolyt, hallani a kedves szavakat, bíztatást!

 

3 komment

Címkék: próba rekumbens második prototípus


A bejegyzés trackback címe:

https://rekumbens.blog.hu/api/trackback/id/tr35641952

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szomjasferi · http://szomjasferi.blog.hu 2008.09.02. 07:18:07

Szia!

Gratula a műhöz.

Nézegetve a képeid, azon gondolkozom, hogy milyem megfontolásból tettél előre kis kereket, mikor a 26os is befért volna, és az jobban tolerálja a gödröket.

motyoo · http://rekumbens.blog.hu/ 2008.09.02. 10:12:37

A következők miatt döntöttem így:
-mínél alacsonyabbra szerettem volna az ülést, erre ideális megoldás egy 20"-os kerék 20"-os villával
-hátul szerettem volna megtartani a 26"-os kereket
-mégsem akartam, hogy közel függőleges pozícióba kerüljön a homlokcső, az nagyon kellemetlen, ideges kormányzáshoz vezet
-nem szerettem volna megbontani az eredeti vázat.

Ezek szülték azt a kompromisszumos megoldást, hogy a 26-os villába raktam egy 20-as kereket, hátul pedig alacsonyabbra eresztettem a felfüggesztést (erről jön a post hamarosan). Így ráadásul ki tudom cserélni egy 26-osra is elöl, ha nagyon terepezhetnékem lenne - egyelőre nincs.

Az eddigi tapasztalatok alapján a csúnya aszfalthibákat, gyökér felgyűrődéseket, padkákat, stb. kiválóan tolerálja a 20-as kerék a 8cm utas telóval.