HTML

Rekumbens - CsináldMagam

Fekvőbiciklik. Gyönyörű, érdekes masinák. Méreg drágák. Tehát? Rekumbens építés á lá sufni. CsináldMagam, Uram!

Masináim

Pycikli (2011)
 minden a Pycikliről

reCÚGbens (2010)
 minden a reCÚGbensről

Alpha (2009)
 minden az Alpháról

Magnum (2008)
 minden a Magnumról

Első próbálkozás (2008)
 minden a kezdetről

Ahol szoktam...

Címkék

3d modell (11) 3d nyomtató (1) 50000 (1) adatlap (1) agyváltó (5) airbike (4) alapanyag (10) alfine (2) alsókormányos (1) alsó kormány (1) amp (1) angol menet (2) anyag (1) aszimmetrikus rugóstag (1) átmérő (2) áttétel (3) balaton (2) befejezve (1) bike2usb (1) bolti átalakító (1) bontó (1) boom (1) carving reku (1) chinkara (1) critical mass (1) cruzbike (1) csepel (1) csomagtartó (2) csőméret (2) csomgtartó (1) csukló (3) danamid (1) dualdrive (2) dualfine (3) eladó (2) első prototípus (10) építés (3) eső (1) evezős rekumbens (1) extracycle (1) fa (1) falvastagság (2) fék (2) fekvőbicikli (1) fekvőbringa (1) fényvisszaverő (1) ferdinand gt3 rs (1) festés (1) flevobike (2) folding (2) fólia (1) fwd (2) fwdmbb (2) galéria (1) görgő (3) görkori (1) gumi (2) gyári (1) gyerek (1) gyűjtemény (1) gyula (1) hajtókar (2) hajtómű (7) harmadik prototípus (34) hason (1) hatásfok (1) hátsó felfüggesztés (2) háttámla (1) hiba (1) inspiráció (1) kardán (1) kerék (3) km óra (1) költségek (3) kormány (6) lánc (7) láncváltó (1) láncvezetés (1) láncvilla (1) láncvonal (3) lengőorrú (14) lengővilla (2) lift (1) limucikli (1) magas (2) második prototípus (38) más sufniából (10) meglévő (1) monorue (1) monowhell (1) negyedik fekvőm (48) négykézláb (4) nordic walking (1) olasz menet (2) oldalkocsis motor (1) oldaltáska (1) összehajtogatva (1) összerakva (7) össztelós (1) ötödik fekvőm (1) ötvenezer (1) pelso (4) pogó (2) posrche (1) próba (6) pycikli (5) python (3) reklám (1) rekumbens (98) rekusit (1) sablon (1) sebesség (1) sketchup (2) sr26 (1) stabilitás (2) stucni (4) súly (1) swb (1) szerelés (33) találkozó (2) tandem (8) tandem egymásnak háttal (1) teleszkóp (2) tervezés (43) tervező (1) töltés (1) triál (1) trike (1) túra (8) ülés (9) üléshuzat (1) üléspárna (1) ülés alatt (1) usb (1) utánfutás (3) váltó (1) váz (8) vázanyag (1) ventisit (1) video (2) villasaru (1) villaszög (1) zártszelvény (1) Címkefelhő

Utolsó kommentek

  • Gazz: Sajnos nem lehet letölteni a terveket, hibát dob a szerver. Esetleg valahova máshova fel tudnád ra... (2018.11.13. 22:25) Faülés: 1063g
  • gabord18: Sziasztok! Valaki el tudja küldeni az űlés terveit. dolhay@gmail.com -ra Én pedalboat-ot akarok... (2017.01.09. 14:54) Faülés: 1063g
  • gabord18: Szia! Nem jelenik meg a 3d terv. Tudnál adni hozzá egy működő linket v. a tervet. (2017.01.09. 14:43) reCÚGbens 3D-ben
  • LastNomad: Gratulálok a teljesítményhez :) (2016.05.30. 12:19) 6:55 - 2012-es Pelso/Balaton Maraton beszámoló
  • lustaság: Kedves Motyoo! Végigolvastam a blogod, amikor építettem a rekumat és sokat tanultam belőle, köszö... (2014.09.09. 21:48) Újabb négykézlábas
  • Utolsó 20

2010.04.15. motyoo

Fekvőbringa népszerűsítő

 AMBringa blogjáról, innen. Ellenérvek? ;)

17 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://rekumbens.blog.hu/api/trackback/id/tr421922921

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KEEP · http://joomla.blog.hu 2010.04.15. 12:35:13

ó igen, ha lenne annyi pénzem... :)

motyoo · http://rekumbens.blog.hu/ 2010.04.15. 15:10:24

Megy ez kétkerekűvel is, olyanod meg már van! A kompromisszum csak annyi, hogy nem rakhatod fel egyszerre mindkét lábad a magasba pihenni. Ja, meg kisebb a csomagtér a szendvicseknek ;);)

KEEP · http://joomla.blog.hu 2010.04.15. 17:34:44

;)

Egy háromkerekűvel is meg tudnék ám barátkozni. De elhajtottak a házi barkácsolók.
Ha egyszer ráérek majd (soha) nézegetek tervet

paci62 2010.04.16. 12:14:09

Szia motyoo, kétségtelen hogy ez az eggyik talán a legszebb oldala a fekvőzésnek,de a te blogod egésze is kimeríti a népszerűsítés fogalmát.Aki ezt a blogot olvassa az előbb utóbb ki kell hogy próbáljon egy fekvőt.

paci62 2010.04.16. 12:48:31

Most megyek is és átépítem a bringámat három kerekűre.Ha valakit érdekel már próbálkoztam,a fiamnak gányoltam egy haromkerekűt ami nem szép(a szépség megduplázza az árat és én nem vagyok egy gazdag ember) de egyszerű és strapa bíró. videa.hu/video_kereses/kmx .Ez egy másik oldala a dolognak de a gyerekek már csak ijenek.

paci62 2010.05.15. 13:52:03

Így szerettem meg a három kereket(első építésem igaz hogy motor de láttam téged sem hagy hidegen ez a téma bár a szépség nálam itt is háttérbe szorult)paci62.inda.hu/kepek

motyoo · http://rekumbens.blog.hu/ 2010.05.15. 16:32:10

@paci62: Nem látok motort a képtáradban, itt kerestem indafoto.hu/paci62
Nekem ilyen irányban ez az érdekeltségem: rekumbens.matetelki.hu/egyeb/motor bár épp gazdát keresek neki, 4 éve már nem használom a jószágot... Honda VF1000 F2

paci62 2010.05.15. 17:14:35

Most már ott is látható.

paci62 2010.05.15. 17:23:53

Jó kis gép.Mennyi idős.Talán kiábrándultál a motorizációból.Mert nálam ez a helyzet,bár autóm az van még de ritkán használom,tudod családos,vidékinek létfontosság.

motyoo · http://rekumbens.blog.hu/ 2010.05.15. 17:24:17

@paci62: ezmiez? :) minek neked 3kerekű ha azzal is csak 2 keréken érzed jól magad ;)

motyoo · http://rekumbens.blog.hu/ 2010.05.15. 17:30:57

@paci62: 1986-os gyártmány, V4-es blokk. Egy tank, iszonyat nyomatékos, fantasztikus (volt) menni vele, 5-be akár 40-től, és tóóóóóóóóóól.... nagyon szerettem! Abszolút nem ábrándultam ki a motorozásból, más történt: megnősültem ;) és beköltöztem a belvárosba a 6. emeletre, a motor pedig pedig nem jött velem, azóta is a régi garázsban kuksol. Néha beröffentem, esetleg megyek vele 1 kört az utcában. Viszont a motortalanságnak köszönhetem, a fekvőbicilis hobbit - motorozás mellett nem volt idő bringára ülni, de ahogy letettem a nagyvasat, újra előkerült a drótszamár. Vettem egy outit, és rá egy évre pedig már jött a recómánia...

paci62 2010.05.15. 17:31:31

Ez van,már megváltoztam.Egyébként 140km/ó volt a végseb.és mentem is vele annyit,és még élek.

paci62 2010.05.15. 17:37:43

@motyoo: Így van ez jól és maradj is így,tovább fogsz élni ez gari.Még hét év és veterán a gép és jönnek a kedvezmények.

paci62 2010.05.15. 17:49:59

@motyoo: Ja külömben ez egy trabant komplett elsőrész amihez egy piaggio robi váz van hozzá olvasztva.Így született ő a trabaggio,most darabokban van és lehet hogy egyszer még fog gurulni egy három hengeres 500-as blokkal minden megvan hozzá de már a recu.jobban érdekel engem is.

paci62 2010.05.15. 18:02:55

Egyébként én egy streetfigther őrült voltam és sokat jártam kunmadarasra meg kaposvárra.