HTML

Rekumbens - CsináldMagam

Fekvőbiciklik. Gyönyörű, érdekes masinák. Méreg drágák. Tehát? Rekumbens építés á lá sufni. CsináldMagam, Uram!

Masináim

Pycikli (2011)
 minden a Pycikliről

reCÚGbens (2010)
 minden a reCÚGbensről

Alpha (2009)
 minden az Alpháról

Magnum (2008)
 minden a Magnumról

Első próbálkozás (2008)
 minden a kezdetről

Ahol szoktam...

Címkék

3d modell (11) 3d nyomtató (1) 50000 (1) adatlap (1) agyváltó (5) airbike (4) alapanyag (10) alfine (2) alsókormányos (1) alsó kormány (1) amp (1) angol menet (2) anyag (1) aszimmetrikus rugóstag (1) átmérő (2) áttétel (3) balaton (2) befejezve (1) bike2usb (1) bolti átalakító (1) bontó (1) boom (1) carving reku (1) chinkara (1) critical mass (1) cruzbike (1) csepel (1) csomagtartó (2) csőméret (2) csomgtartó (1) csukló (3) danamid (1) dualdrive (2) dualfine (3) eladó (2) első prototípus (10) építés (3) eső (1) evezős rekumbens (1) extracycle (1) fa (1) falvastagság (2) fék (2) fekvőbicikli (1) fekvőbringa (1) fényvisszaverő (1) ferdinand gt3 rs (1) festés (1) flevobike (2) folding (2) fólia (1) fwd (2) fwdmbb (2) galéria (1) görgő (3) görkori (1) gumi (2) gyári (1) gyerek (1) gyűjtemény (1) gyula (1) hajtókar (2) hajtómű (7) harmadik prototípus (34) hason (1) hatásfok (1) hátsó felfüggesztés (2) háttámla (1) hiba (1) inspiráció (1) kardán (1) kerék (3) km óra (1) költségek (3) kormány (6) lánc (7) láncváltó (1) láncvezetés (1) láncvilla (1) láncvonal (3) lengőorrú (14) lengővilla (2) lift (1) limucikli (1) magas (2) második prototípus (38) más sufniából (10) meglévő (1) monorue (1) monowhell (1) negyedik fekvőm (48) négykézláb (4) nordic walking (1) olasz menet (2) oldalkocsis motor (1) oldaltáska (1) összehajtogatva (1) összerakva (7) össztelós (1) ötödik fekvőm (1) ötvenezer (1) pelso (4) pogó (2) posrche (1) próba (6) pycikli (5) python (3) reklám (1) rekumbens (98) rekusit (1) sablon (1) sebesség (1) sketchup (2) sr26 (1) stabilitás (2) stucni (4) súly (1) swb (1) szerelés (33) találkozó (2) tandem (8) tandem egymásnak háttal (1) teleszkóp (2) tervezés (43) tervező (1) töltés (1) triál (1) trike (1) túra (8) ülés (9) üléshuzat (1) üléspárna (1) ülés alatt (1) usb (1) utánfutás (3) váltó (1) váz (8) vázanyag (1) ventisit (1) video (2) villasaru (1) villaszög (1) zártszelvény (1) Címkefelhő

Utolsó kommentek

  • Gazz: Sajnos nem lehet letölteni a terveket, hibát dob a szerver. Esetleg valahova máshova fel tudnád ra... (2018.11.13. 22:25) Faülés: 1063g
  • gabord18: Sziasztok! Valaki el tudja küldeni az űlés terveit. dolhay@gmail.com -ra Én pedalboat-ot akarok... (2017.01.09. 14:54) Faülés: 1063g
  • gabord18: Szia! Nem jelenik meg a 3d terv. Tudnál adni hozzá egy működő linket v. a tervet. (2017.01.09. 14:43) reCÚGbens 3D-ben
  • LastNomad: Gratulálok a teljesítményhez :) (2016.05.30. 12:19) 6:55 - 2012-es Pelso/Balaton Maraton beszámoló
  • lustaság: Kedves Motyoo! Végigolvastam a blogod, amikor építettem a rekumat és sokat tanultam belőle, köszö... (2014.09.09. 21:48) Újabb négykézlábas
  • Utolsó 20

2012.06.12. motyoo

Gyorsvonat - ülés alól 2012

Attila - a tavalyi után - idén is meglepett néhány ülés alól készített "lesifotóval". Íme hát a rajt utáni kilométereken robogó kétkocsis, sőt, kétmozdonyos gyorsvonat:

Attila rekumbens galériája idén csak két képpel bővült rólunk - gyorsan elhúztunk, úgy tűnik.

2 komment

Címkék: negyedik fekvőm pelso


A bejegyzés trackback címe:

https://rekumbens.blog.hu/api/trackback/id/tr584583199

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kisatila 2013.05.26. 21:40:00

Szia!

Ahogy látom a Te lengő orruúd hátsó villája is egy gyári (talán) első villa. Csináltam magamnak egy hátsó hajtásut 28" kerekekkel. Sima egyenes cső az alap és abba van hátulra belehegesztve egy versenybringa hátsó villa része,kicsit tőben megerősítve. Ha egy első villát (ami viszont görbe) raktam volna be nem görbülne el? (csinálnék egy szebbet, jobbat) Lengő orrút nekem nehéz volt (a Lompinál) vezetni..Vagy csinálnék (de nem tudom hogyan) egy egyenes csőből az egészet és a hátsó villa résznél szétnyitva U vagy V alakban. Majd belemezelve. (aszem így csinálja Lompi is) Ja és elmentem egy cső árusító helyre ahol azt írták vékony falujuk is van-nem volt! Szerinted hol tudnék olyat venni? A mostani 0,8 vagy 1mm és olyan 4.5 -5cm átmérőjü. Előre is köszi ! Üdv Kisatila

motyoo · http://rekumbens.blog.hu/ 2013.05.29. 13:18:00

@kisatila: Szia!
Jól látod, nálam a hátsó villa egy Cr-Mo montis első villa. Ez minden bizonnyal erősebb, mint egy outi első villája, de lehet, hogy az is elbírná, a fene tudja. Hátsó villaként (lengőorrúkban) nagyon sokaknál láttam már montis első villát, bírják a gyűrődést ha jól össze vannak dolgozva a vázgerinccel, én ezt így rekumbens.matetelki.hu/4/IMG_9084.JPG.html oldottam meg - nem bíztam a véletlenre.
Nekem nagy kedvencem a vázgerinc folytatásaként, szétnyitott csőből készült hátsó villa! Ez is strapabírónak tűnik, azt viszont nem tudom, hogy mennyivel könnyebb/nehezebb egy jó minőségű első villánál (???).
Nekem a vázgerinc 50x1-es csőből, az első hajlított merevítő 35x1,2-es csőből van, és Csepelen a TomFerrnél vettem. 6m-es szálanként árulnak, és érdemes a raktérkészlet miatt telefonálni, mielőtt odamész.