... egy kis előkészülettel, mielőtt neki lehetne esni a hegesztésnek.A végleges terv szerint a homlokcső ferdesége 70 fok, a vázgerinc 10 fokban elmelkedik, így a váz és a homlokcső által bezárt szög 80 fok.Ennek megfelelően az első előkészület kimaratni a vázgerincnek szánt…
2009.03.08. motyoo
Kezdődhet a móka
Szólj hozzá!
Címkék: szerelés rekumbens harmadik prototípus
2009.03.06. motyoo
Másik elképzelés
Egyik kedves fekvős kollega inspirálására született egy másik terv is. Ez egy hosszabb tengelytávú masina alacsonyabb üléspozícióval. Konkrétan ülésmagasság: 48 cm (-5 cm a másik tervhez képest) hajtótengely mag.: 59 cm (-3 cm) tengelytáv: 118 cm (+ 9cm) Az én…
Szólj hozzá! · 1 trackback
Címkék: tervezés 3d modell rekumbens harmadik prototípus
2009.03.06. motyoo
Csőméretekről, átmérőről, falvastagságról
Próbáltam utánanézni ezeknek az összefüggéseknek, egy segítőkész forrásból ezt az információt kaptam:"Hát hogy utánanézni hol lehet, azt nem tudom, de ki tudom számolni. :-)
* Jelölések: D -- külső átmérő, d -- belső átmérő, d_k --
középátmérő ((D+d)/2), v…
Szólj hozzá!
Címkék: átmérő csőméret falvastagság
2009.03.02. motyoo
Váz alfában (vagyis ból)
Így tud kinézni a terv az Alpha vázból (kékkel a gyári, módosítás nélkül felhasznált alkatrészek, sárgával pedig amit még hozzá kell építeni): Merev villát feltételezve így alakul néhány adat, centiben tengelytáv 110…
Utolsó kommentek