table.t tr td {vertical-align:top; width:225px;} Helytakarékosság szempontjából a legjobb megoldás egy ipari csapágyas központi csukló. Nem én leszek ebben sem az első, nézzük hogyan csinálták ezt elődeink! Dirk Bonne bébipythonján Homlokcső: 40/32/26…
2010.02.10. motyoo
Kormánycsapágy helyett központi csukló
5 komment
Címkék: python tervezés csukló negyedik fekvőm lengőorrú
2010.02.08. motyoo
Stabilitás, manőverezhetőség - mennyire számít az utánfutás?
Látván az airbike terveit, megdöbbentem a 19 centis utánfutáson. Nagyon sok! Hogyan lehetséges ez? Korábban már írtam kicsit az utánfutásról, meg van kalkulátor a Jetrike oldalán is, de egyik alapján sem kellene ennyinek lennie. Vagy mégis? Hátha kiderül, ha kicsit…
Utolsó kommentek