Sürgős cserére szorult, mivel az előzőn teljesen el voltak kopva a lánckerekek, erősebb taposástól már ugrott a lánc. Le kellett cserélni a kotyogós, agyonhajtott monoblokkot is. Így hát kapott egy - természetesen - használt Truvativ Isoflow 175mm hosszú hajtóművet 22-32-44-es tányérokkal és egy új alu monoblokkot. Gazdagabb lett(em) egy patentpedállal is - ez már nagyon hiányzott: fekvővel iszonyatosan kellemetlen, amikor egy nagyobb úthiba vagy járdaszegély miatt lecsúszik a lábam a pedálról.
2008.09.09. motyoo
Hajtómű
Szólj hozzá!
Címkék: szerelés rekumbens hajtómű második prototípus
A bejegyzés trackback címe:
https://rekumbens.blog.hu/api/trackback/id/tr85651770
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.
Utolsó kommentek