HTML

Rekumbens - CsináldMagam

Fekvőbiciklik. Gyönyörű, érdekes masinák. Méreg drágák. Tehát? Rekumbens építés á lá sufni. CsináldMagam, Uram!

Masináim

Pycikli (2011)
 minden a Pycikliről

reCÚGbens (2010)
 minden a reCÚGbensről

Alpha (2009)
 minden az Alpháról

Magnum (2008)
 minden a Magnumról

Első próbálkozás (2008)
 minden a kezdetről

Ahol szoktam...

Címkék

3d modell (11) 3d nyomtató (1) 50000 (1) adatlap (1) agyváltó (5) airbike (4) alapanyag (10) alfine (2) alsókormányos (1) alsó kormány (1) amp (1) angol menet (2) anyag (1) aszimmetrikus rugóstag (1) átmérő (2) áttétel (3) balaton (2) befejezve (1) bike2usb (1) bolti átalakító (1) bontó (1) boom (1) carving reku (1) chinkara (1) critical mass (1) cruzbike (1) csepel (1) csomagtartó (2) csőméret (2) csomgtartó (1) csukló (3) danamid (1) dualdrive (2) dualfine (3) eladó (2) első prototípus (10) építés (3) eső (1) evezős rekumbens (1) extracycle (1) fa (1) falvastagság (2) fék (2) fekvőbicikli (1) fekvőbringa (1) fényvisszaverő (1) ferdinand gt3 rs (1) festés (1) flevobike (2) folding (2) fólia (1) fwd (2) fwdmbb (2) galéria (1) görgő (3) görkori (1) gumi (2) gyári (1) gyerek (1) gyűjtemény (1) gyula (1) hajtókar (2) hajtómű (7) harmadik prototípus (34) hason (1) hatásfok (1) hátsó felfüggesztés (2) háttámla (1) hiba (1) inspiráció (1) kardán (1) kerék (3) km óra (1) költségek (3) kormány (6) lánc (7) láncváltó (1) láncvezetés (1) láncvilla (1) láncvonal (3) lengőorrú (14) lengővilla (2) lift (1) limucikli (1) magas (2) második prototípus (38) más sufniából (10) meglévő (1) monorue (1) monowhell (1) negyedik fekvőm (48) négykézláb (4) nordic walking (1) olasz menet (2) oldalkocsis motor (1) oldaltáska (1) összehajtogatva (1) összerakva (7) össztelós (1) ötödik fekvőm (1) ötvenezer (1) pelso (4) pogó (2) posrche (1) próba (6) pycikli (5) python (3) reklám (1) rekumbens (98) rekusit (1) sablon (1) sebesség (1) sketchup (2) sr26 (1) stabilitás (2) stucni (4) súly (1) swb (1) szerelés (33) találkozó (2) tandem (8) tandem egymásnak háttal (1) teleszkóp (2) tervezés (43) tervező (1) töltés (1) triál (1) trike (1) túra (8) ülés (9) üléshuzat (1) üléspárna (1) ülés alatt (1) usb (1) utánfutás (3) váltó (1) váz (8) vázanyag (1) ventisit (1) video (2) villasaru (1) villaszög (1) zártszelvény (1) Címkefelhő

Utolsó kommentek

  • Gazz: Sajnos nem lehet letölteni a terveket, hibát dob a szerver. Esetleg valahova máshova fel tudnád ra... (2018.11.13. 22:25) Faülés: 1063g
  • gabord18: Sziasztok! Valaki el tudja küldeni az űlés terveit. dolhay@gmail.com -ra Én pedalboat-ot akarok... (2017.01.09. 14:54) Faülés: 1063g
  • gabord18: Szia! Nem jelenik meg a 3d terv. Tudnál adni hozzá egy működő linket v. a tervet. (2017.01.09. 14:43) reCÚGbens 3D-ben
  • LastNomad: Gratulálok a teljesítményhez :) (2016.05.30. 12:19) 6:55 - 2012-es Pelso/Balaton Maraton beszámoló
  • lustaság: Kedves Motyoo! Végigolvastam a blogod, amikor építettem a rekumat és sokat tanultam belőle, köszö... (2014.09.09. 21:48) Újabb négykézlábas
  • Utolsó 20

2009.04.02. motyoo

Véglegesre finomított tervek

Kicsit símogattam még a terveket. Lejjebb került a vázgerinc, hogy a homlokcsőnél csak a minimálisan szükséges távolság maradjon, így a homlokcső elöl 8mm-t lóg ki a vázból.

Bilincses felfogatás mellett döntöttem az ülés aljánál és a láncvezetőgörgő felfogatásához is. Előbbinél azért, mert akkor nem kell furkálni a vázat, utóbbinál pedig azért, mert akkor nem kell furkálni a vázat. Egyelőre. Aztán ha sikerült bejátszani a végleges helyükre, majd lehet furkálni a vázat...

A modell  továbbra is letölthető a szokott helyről, frissebb és illatosabb, mint valaha!

 

2 komment

Címkék: tervezés 3d modell rekumbens harmadik prototípus


A bejegyzés trackback címe:

https://rekumbens.blog.hu/api/trackback/id/tr421003905

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

CsabaNemeth 2009.04.03. 03:35:24

Hello,
en is kiserletezek egy recumbent kerekparral.
Van is egy mukodo verzio ami hasonlit a 2008-as modelledhez.
Gondolom a noweld recumbent terved hasznaltad. En is azzal kezdtem, de epites kozben modositottam egy ules alatti kormanyra, es kiiktattam a masodik hajtokart mit ahogy a Magnumodon is latni lehet.
A kormany forgastengelye nem kozvetlen alattam van, hanem az eredeti villahoz csatlakoztattam egy csovet es ugy hoztam az uleshez kozel.

Nemreg olvastam egy cikket egy 'lengescsillapitos' bent epitesrol, es allitolag vigyazni kell a rugo toloerejere, mivel a kerekezes kozben hatrany lehet az allando ingazas.

cikk url:
www.howtofixbikes.ca/2007/09/how-to-build-inexpensive-suspension.html

A negyedik cikkben irja le hogy milyen gondok adodtak.
Elvileg egy erosebb rugo kell egy benthez, mivel a testsuly nagyobb resze terheli.

Nem olvastam az osszes bejegyzesedet - lehet hogy mar gondoltal ra.

Jok a terveid, a google sketchup liben keresztul talaltam a blogodra.

sok sikert!

Csaba

CsabaNemeth 2009.04.03. 12:58:37

elhamarkodtam ezt a hozzaszolast :) A legelso bejegyzesedben emlitetted a fenti linket.

Hat akkor csak annyit, hogy sok sikert az epiteshez!
süti beállítások módosítása