HTML

Rekumbens - CsináldMagam

Fekvőbiciklik. Gyönyörű, érdekes masinák. Méreg drágák. Tehát? Rekumbens építés á lá sufni. CsináldMagam, Uram!

Masináim

Pycikli (2011)
 minden a Pycikliről

reCÚGbens (2010)
 minden a reCÚGbensről

Alpha (2009)
 minden az Alpháról

Magnum (2008)
 minden a Magnumról

Első próbálkozás (2008)
 minden a kezdetről

Ahol szoktam...

Címkék

3d modell (11) 3d nyomtató (1) 50000 (1) adatlap (1) agyváltó (5) airbike (4) alapanyag (10) alfine (2) alsókormányos (1) alsó kormány (1) amp (1) angol menet (2) anyag (1) aszimmetrikus rugóstag (1) átmérő (2) áttétel (3) balaton (2) befejezve (1) bike2usb (1) bolti átalakító (1) bontó (1) boom (1) carving reku (1) chinkara (1) critical mass (1) cruzbike (1) csepel (1) csomagtartó (2) csőméret (2) csomgtartó (1) csukló (3) danamid (1) dualdrive (2) dualfine (3) eladó (2) első prototípus (10) építés (3) eső (1) evezős rekumbens (1) extracycle (1) fa (1) falvastagság (2) fék (2) fekvőbicikli (1) fekvőbringa (1) fényvisszaverő (1) ferdinand gt3 rs (1) festés (1) flevobike (2) folding (2) fólia (1) fwd (2) fwdmbb (2) galéria (1) görgő (3) görkori (1) gumi (2) gyári (1) gyerek (1) gyűjtemény (1) gyula (1) hajtókar (2) hajtómű (7) harmadik prototípus (34) hason (1) hatásfok (1) hátsó felfüggesztés (2) háttámla (1) hiba (1) inspiráció (1) kardán (1) kerék (3) km óra (1) költségek (3) kormány (6) lánc (7) láncváltó (1) láncvezetés (1) láncvilla (1) láncvonal (3) lengőorrú (14) lengővilla (2) lift (1) limucikli (1) magas (2) második prototípus (38) más sufniából (10) meglévő (1) monorue (1) monowhell (1) negyedik fekvőm (48) négykézláb (4) nordic walking (1) olasz menet (2) oldalkocsis motor (1) oldaltáska (1) összehajtogatva (1) összerakva (7) össztelós (1) ötödik fekvőm (1) ötvenezer (1) pelso (4) pogó (2) posrche (1) próba (6) pycikli (5) python (3) reklám (1) rekumbens (98) rekusit (1) sablon (1) sebesség (1) sketchup (2) sr26 (1) stabilitás (2) stucni (4) súly (1) swb (1) szerelés (33) találkozó (2) tandem (8) tandem egymásnak háttal (1) teleszkóp (2) tervezés (43) tervező (1) töltés (1) triál (1) trike (1) túra (8) ülés (9) üléshuzat (1) üléspárna (1) ülés alatt (1) usb (1) utánfutás (3) váltó (1) váz (8) vázanyag (1) ventisit (1) video (2) villasaru (1) villaszög (1) zártszelvény (1) Címkefelhő

Utolsó kommentek

  • Gazz: Sajnos nem lehet letölteni a terveket, hibát dob a szerver. Esetleg valahova máshova fel tudnád ra... (2018.11.13. 22:25) Faülés: 1063g
  • gabord18: Sziasztok! Valaki el tudja küldeni az űlés terveit. dolhay@gmail.com -ra Én pedalboat-ot akarok... (2017.01.09. 14:54) Faülés: 1063g
  • gabord18: Szia! Nem jelenik meg a 3d terv. Tudnál adni hozzá egy működő linket v. a tervet. (2017.01.09. 14:43) reCÚGbens 3D-ben
  • LastNomad: Gratulálok a teljesítményhez :) (2016.05.30. 12:19) 6:55 - 2012-es Pelso/Balaton Maraton beszámoló
  • lustaság: Kedves Motyoo! Végigolvastam a blogod, amikor építettem a rekumat és sokat tanultam belőle, köszö... (2014.09.09. 21:48) Újabb négykézlábas
  • Utolsó 20

2013.08.27. motyoo

Újabb négykézlábas

Dédelgetett álmom kezd egyre több helyen valósággá válni, most épp a Kerékagy számol be újabb kezeslábasról.

Hamarosan ráncba szedem azt a posztot, ahol összegyűjtöttem mi a helyzet fekvős fronton az ötlettel, és remélhetőleg jövő tavasszal napvilágot lát egy prototípus is...

1 komment

Címkék: négykézláb


A bejegyzés trackback címe:

https://rekumbens.blog.hu/api/trackback/id/tr1005481227

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lustaság 2014.09.09. 21:48:45

Kedves Motyoo!

Végigolvastam a blogod, amikor építettem a rekumat és sokat tanultam belőle, köszönöm neked! Ez az utolsó ? bejegyzésed megihletett, elhatároztam hogy megpróbálom megcsinálni a kezeslábast. Először készítettem egy lengőorrút, majd megtanultam vele menni és folyamatosan finomítottam. Simán tudtam vele elengedett kormánnyal menni, gyakorlatilag 80%-ban így jártam. Most már elindulni is el tudok úgy, hogy nem fogom a kormányt, így hozzáláttam a kezeslábas átalakításhoz. Sok időmbe telt, mert sem anyagom sem szerszámaim nem voltak megfelelőek és szaktudásom sincsen. Végre tegnap használható állapotba került. Ma elmentem vele próbaútra, az elv működőképes, persze sokat kell még finomítanom rajta. Főleg emelkedőn érezni a plusz nyomatékot, úgy megyek felfelé, mintha húznának. Persze a kezeim hamar elfáradnak, nincsenek hozzászokva a terheléshez. Már 2 óra tekerés után elkezdtem fáradni, 4 óra után szinte teljesen leálltam a kézzel tekeréssel. kell pár ezer kilométer edzés, de én olyan 120-150%-os gyorsulásra számítok.
Egyelőre az egész gép teszt fázisban van, a váz nagyon kezdetleges. De most ősszel elkezdem a végleges biciklimet építeni, ami leginkább egy Cruzbike Vendettához fog hasonlítani, némi módosítással és természetesen kezeslábas hajtással.
Sokat kerestem az interneten a kezeslábas hajtást, de nagyon kevés infót találtam. Lengőorrút mindössze kettőt, egy elmosódott amerikai fényképet, illetve egy francia fazonét.
Mégegyszer köszönöm neked az ötleteket és a blogodban olvasott hasznos tanácsokat. Ezek nélkül sokkal nehezebb dolgom lett volna.
Üdvözlettel
Kupsza János

Ha el akarsz érni, a facebook rekusokk csoportjában megtalálsz, illetve a revomag fórumon Csavargó néven vagyok fenn.
süti beállítások módosítása