Megvan a hajtómű, ott a kormány, működőképesnek tűnik a meghajtás is. Ideje volna kipróbálni a masinát, így hát kapott egy ülést is - ezt nem vittem túlzásba. A villát tartó tengelyre raktam két vízvezetékes, jó erős bilincset, a váz felsőcsövére pedig egy harmadikat. Ezen a három ponton fekszik fel az ülés alsó falapja, amihez két zsanérral van erősítve a háttámla. A nyeregcső be-ki tologatásával állítható az ülés dőlésszöge.
Most már rá lehet ülni, bejátszottam egy olyan kormánypozíciót, hogy tekeréskor ne ütközzön bele a combom a kormányrúdba. Kivonszoltam a masinát a pincéből - a szűk helyen máris életmentő volt a hátradönthető háttámla és a lehajtható kormány! Először láttam a masinát a szabad levegőn, épp így festett:
A próbaút idő hiányában csak néhány méter volt. Kiderült, hogy
- nem hiába dolgoztam idáig, végülis a saját rekummal tekerek!
- de nagyon sok munka van még vissza egy használható prototípusig...
Az egész villa csavarodik elég kis erő hatására is. Meg kell erősítenem a felfogatást, hogy jobban bírja a nyíróerőt. Le fogom cserélni az villa első rögzítését, ami a fékkonzollal van megoldva.
A kormánymagasító sufniadapteremet is be kell fejezni: jelenleg csak 2 csavar nyomja a sutcnihoz, ez kevés, kell mind a négy.
Ezekre van tehát szükség egy rendesebb menetpróbához:
- első fék és használható hátsó fék
- hajtómű felerősítést megerősíteni
- kormányt rendesen felerősíteni
Utolsó kommentek