Elkezdtem a javításokat, hogy végre ki lehessen menni egy próbakörre az utcára.
A kormánymagasító stabil felfogatásához szükség van mind a négy csavarra. A szögvasakból készült T konzol szárához hegesztettem egy laposvasat, amit kilyuggatva és felcsavarozva a stucnira már stabilan áll a házi készítésű adapter, és benne a magas kormány.
A piros bicikli fékjeivel már fénykorában sem lehetett egy könnyen megállni. Kapott hát új V-féket hátulra. Az sem árt, ha a féket a kormányról lehet működtetni, ehhez újra kellett bowdenezni. A pilótafülke rekus átközltöztetésének jegyében a váltókarokat is feljebb szereltem, egyelőre a kormánymagasító csövön kaptak helyet.
Átalakítottam a hajtóművet (vagyis a villát) tartó felépítményt, ami a homlokcsőhöz szorította a fékkonzolhoz erősített szögvasat. A tartókonzol megszűnt eddigi formájában, a helyette eszkábált megoldás a villa végén, a tengelyt tartó megoldáshoz hasonló: két szögvas a váz két oldalán, egymáshoz szorítva a tartó. A fékkonzolra erősített vas ezekhez van hozzáfogatva. Remélhetőleg ez már fixen fogja tartani a villát.
Utolsó kommentek