HTML

Rekumbens - CsináldMagam

Fekvőbiciklik. Gyönyörű, érdekes masinák. Méreg drágák. Tehát? Rekumbens építés á lá sufni. CsináldMagam, Uram!

Masináim

Pycikli (2011)
 minden a Pycikliről

reCÚGbens (2010)
 minden a reCÚGbensről

Alpha (2009)
 minden az Alpháról

Magnum (2008)
 minden a Magnumról

Első próbálkozás (2008)
 minden a kezdetről

Ahol szoktam...

Címkék

3d modell (11) 3d nyomtató (1) 50000 (1) adatlap (1) agyváltó (5) airbike (4) alapanyag (10) alfine (2) alsókormányos (1) alsó kormány (1) amp (1) angol menet (2) anyag (1) aszimmetrikus rugóstag (1) átmérő (2) áttétel (3) balaton (2) befejezve (1) bike2usb (1) bolti átalakító (1) bontó (1) boom (1) carving reku (1) chinkara (1) critical mass (1) cruzbike (1) csepel (1) csomagtartó (2) csőméret (2) csomgtartó (1) csukló (3) danamid (1) dualdrive (2) dualfine (3) eladó (2) első prototípus (10) építés (3) eső (1) evezős rekumbens (1) extracycle (1) fa (1) falvastagság (2) fék (2) fekvőbicikli (1) fekvőbringa (1) fényvisszaverő (1) ferdinand gt3 rs (1) festés (1) flevobike (2) folding (2) fólia (1) fwd (2) fwdmbb (2) galéria (1) görgő (3) görkori (1) gumi (2) gyári (1) gyerek (1) gyűjtemény (1) gyula (1) hajtókar (2) hajtómű (7) harmadik prototípus (34) hason (1) hatásfok (1) hátsó felfüggesztés (2) háttámla (1) hiba (1) inspiráció (1) kardán (1) kerék (3) km óra (1) költségek (3) kormány (6) lánc (7) láncváltó (1) láncvezetés (1) láncvilla (1) láncvonal (3) lengőorrú (14) lengővilla (2) lift (1) limucikli (1) magas (2) második prototípus (38) más sufniából (10) meglévő (1) monorue (1) monowhell (1) negyedik fekvőm (48) négykézláb (4) nordic walking (1) olasz menet (2) oldalkocsis motor (1) oldaltáska (1) összehajtogatva (1) összerakva (7) össztelós (1) ötödik fekvőm (1) ötvenezer (1) pelso (4) pogó (2) posrche (1) próba (6) pycikli (5) python (3) reklám (1) rekumbens (98) rekusit (1) sablon (1) sebesség (1) sketchup (2) sr26 (1) stabilitás (2) stucni (4) súly (1) swb (1) szerelés (33) találkozó (2) tandem (8) tandem egymásnak háttal (1) teleszkóp (2) tervezés (43) tervező (1) töltés (1) triál (1) trike (1) túra (8) ülés (9) üléshuzat (1) üléspárna (1) ülés alatt (1) usb (1) utánfutás (3) váltó (1) váz (8) vázanyag (1) ventisit (1) video (2) villasaru (1) villaszög (1) zártszelvény (1) Címkefelhő

Utolsó kommentek

  • Gazz: Sajnos nem lehet letölteni a terveket, hibát dob a szerver. Esetleg valahova máshova fel tudnád ra... (2018.11.13. 22:25) Faülés: 1063g
  • gabord18: Sziasztok! Valaki el tudja küldeni az űlés terveit. dolhay@gmail.com -ra Én pedalboat-ot akarok... (2017.01.09. 14:54) Faülés: 1063g
  • gabord18: Szia! Nem jelenik meg a 3d terv. Tudnál adni hozzá egy működő linket v. a tervet. (2017.01.09. 14:43) reCÚGbens 3D-ben
  • LastNomad: Gratulálok a teljesítményhez :) (2016.05.30. 12:19) 6:55 - 2012-es Pelso/Balaton Maraton beszámoló
  • lustaság: Kedves Motyoo! Végigolvastam a blogod, amikor építettem a rekumat és sokat tanultam belőle, köszö... (2014.09.09. 21:48) Újabb négykézlábas
  • Utolsó 20

2008.07.15. motyoo

Akkor már legyen egy használható masina

Koncepció van. Működőképes. Viszont úgy érzem, hogy a piros biciklis építményre nem érdemes sem több időt, sem több pénzt szánni, ebből képtelenség normális minőségű recót kihozni. Elkezdtem hát elmélkedni egy végleges(nek szánt) verzión. Miben fog ez a pirostól különbözni? Lesz neki teljes (első + hátsó) felfüggesztése, rendesen össze lesz hegesztve, nem csak csavarozva, szorítva. Lesz neki rendes, kényelmes ülése és kap egy új 20"-os első kereket, na meg rendes első féket. És miben fog hasonlítani a piros recómra? Minden más alkatrésze használt montialkatrész lesz. A bevált megoldásokat továbbra is használni fogom, és lesznek (vannak) új forradalmi (??) ötletek. Mit is kell tennem? Először is keresek egy olyan fully vázat, aminek elég alacsonyan van a felsőcsöve, hogy az ülést kellőképpen alacsonyra lehessen süllyeszteni. Ilyesmit:

Aztán van pár kérdés, amit meg kell válaszolni, pl. elöl 20-as villa legyen-e? Ha igen, biztosan meg kell bontani a vázat, és igazítani a homlokcső dőlésszögén. Ha nem, a teló annyit fog magasítani az orrán, hogy gond lehet a lánc elvezetésével. Miért ne vezetném akkor a láncot a villán belül, a nyak alatt? Ne legyen-e hátul is 20"-os kerék? Utólag persze könnyű akár a villát, akár a hátsó kereket kisebbre, nagyobbra cserélni. Ettől minden esetben megváltozik a hajtás magassága, amit viszont szeretnénk az ülés aljával egy szintben tartani. Jó lenne tehát a boomot tartó konzolt olyanra csinálni, hogy változtatható legyen a dőlésszöge föl-le. Ha nem akarok minden variációs lehetőséget kihasználni, akkor akár lehet is fix a boom. Ekkor két lehetőségem még van: elöl 26-os villa 20-as kerékkel és hátul 26-os kerék, vagy elöl 20-as villa 20-as kerékkel és hátul 20-as kerék. Lehet gondolkodni. És persze azon a többi csomó kérdésen is, amiket most lusta vagyok leírni... most lusta vagyok leírni...

Szólj hozzá!

Címkék: tervezés rekumbens második prototípus


A bejegyzés trackback címe:

https://rekumbens.blog.hu/api/trackback/id/tr51592402

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása