Készülgetve a jövő heti Balaton körüli felavatásra kismillió apróság van, amin túl kell esni. Egyrészt apró gondok, amik már az első prototípusnál sem voltak tökéletesek, másrészt hiányzik néhány dolog, mint fék-, váltó bekötések, stbstb. A ma délutánt - és fél éjszakát - ezekkel töltöttem.
- Levágtam a kormánymagasítót tartó T konzol szélességéből, mert beleért a combomba tekerés közben. Akkor már a magasító csövet is lecseréltem egy sokkal csinosabb fekete darabra, ami se nem görbe, se nem karcos.
- Levágtam az első váltót tartó csőről a fölösleget ezzel még jobban megcsonkítva flyerz kolléga sárga montivázát. Megszabadultunk egy kis súlyfeleslegtől.
- Mivel nem volt teljesen tökéletes a boomot tartó cső mérete (átmérője), kellett egy kis hézagolás. Ezt a feladatot egy feldarabolt, kibelezett és kinyúvasztott sörösdoboz látja el.
- Megkapta a masina a hátsó féket, első és hátsó váltókat. Be is kötöttem őket, már amennyihez elég volt a bowdenház. Első és hátsó fékek működnek. Első váltóhoz viszont már nem jutott bowdenház, a hátsó váltóig pedig nem ér el a bowden...
- Tovább csináltam az ülés felfüggesztést, a teljes előre-hátra tologatás most már 15 cm-t enged variálni. A tartókonzolnál egy kis súlyfelesleget esztétikára cseréltem (flexelés).
- A hátsó rugóstagot átállítottam úgy, hogy mínél alacsonyabbra kerüljön a felsőcső. Hurrá.
- Kapott egy kitámasztót, mivel a rekun sajna nem működik a "pedállal letámasztom bármilyen szegélyhez" megoldás.
Reményeim szerint ma (bring)Antival fel tudjuk hegeszteni a láncgörgőket tartó alkalmatosságokat, és elindul végre a masina. Akkor már csak a csomagtartó hiányzik, és jöhet a Balaton!
Utolsó kommentek