- kék GT B-CroMo villa: 2500.-
- króm CroMo villa: 3000.-
- esztergálás (villa távtartó tárcsák és homlokcső): egy üveg Ferencz keserű kb. 2500.-
- 55 cm vázgerinc 50-es csőből: 500.-
- donor váz az elejéhez (ebből végül csak a középrészt használtam fel, de utána azt is kidobtam az olasz menet miatt): 2000.-
- hegesztési munkadíj: 10000.-
- szerelékek (bowden, -ház, stb.): kb. 3000.-
- stucnitartó, távtartó csövek és laposvasak maradékokból: kb. 500.-
Összesen kb. 25000.-
Alkatrészek
Most először nem csak használt alkatrészekből építkeztem, szóval ez a része sokba került. Persze van ez-az régebbi biciklikből vagy elfekvő alkatrészekből, mint pl.
- Optima ülés, ami helyett az Alphára csináltam egy faülést
- Shimano V-fékek, amikhez vettem új fékpofákat
- és végre felhasználtam a régről betárazott első keret is - de ezúttal hátulra
Új alkatrészek is vannak dögivel,
- legfontosabb az agyváltó
- vehetjük újnak a hozzá készült dualfine átakaításomat :)
- új a teljes első (mármint az agyvátós) kerék
- gumik, elöl egy Schwalbe Marathon 1.5", hátul pedig BigApple 2.0"
- markolatváltó, fékkarok
- tükör
- és az integrált tengelyes hajtómű
Az alkatrészek költségei? Gondolom a fenti listát átolvasva senki sem fog meglepődni, hogy a végösszeg bőven hatjegyűvé hízott...
Utolsó kommentek