HTML

Rekumbens - CsináldMagam

Fekvőbiciklik. Gyönyörű, érdekes masinák. Méreg drágák. Tehát? Rekumbens építés á lá sufni. CsináldMagam, Uram!

Masináim

Pycikli (2011)
 minden a Pycikliről

reCÚGbens (2010)
 minden a reCÚGbensről

Alpha (2009)
 minden az Alpháról

Magnum (2008)
 minden a Magnumról

Első próbálkozás (2008)
 minden a kezdetről

Ahol szoktam...

Címkék

3d modell (11) 3d nyomtató (1) 50000 (1) adatlap (1) agyváltó (5) airbike (4) alapanyag (10) alfine (2) alsókormányos (1) alsó kormány (1) amp (1) angol menet (2) anyag (1) aszimmetrikus rugóstag (1) átmérő (2) áttétel (3) balaton (2) befejezve (1) bike2usb (1) bolti átalakító (1) bontó (1) boom (1) carving reku (1) chinkara (1) critical mass (1) cruzbike (1) csepel (1) csomagtartó (2) csőméret (2) csomgtartó (1) csukló (3) danamid (1) dualdrive (2) dualfine (3) eladó (2) első prototípus (10) építés (3) eső (1) evezős rekumbens (1) extracycle (1) fa (1) falvastagság (2) fék (2) fekvőbicikli (1) fekvőbringa (1) fényvisszaverő (1) ferdinand gt3 rs (1) festés (1) flevobike (2) folding (2) fólia (1) fwd (2) fwdmbb (2) galéria (1) görgő (3) görkori (1) gumi (2) gyári (1) gyerek (1) gyűjtemény (1) gyula (1) hajtókar (2) hajtómű (7) harmadik prototípus (34) hason (1) hatásfok (1) hátsó felfüggesztés (2) háttámla (1) hiba (1) inspiráció (1) kardán (1) kerék (3) km óra (1) költségek (3) kormány (6) lánc (7) láncváltó (1) láncvezetés (1) láncvilla (1) láncvonal (3) lengőorrú (14) lengővilla (2) lift (1) limucikli (1) magas (2) második prototípus (38) más sufniából (10) meglévő (1) monorue (1) monowhell (1) negyedik fekvőm (48) négykézláb (4) nordic walking (1) olasz menet (2) oldalkocsis motor (1) oldaltáska (1) összehajtogatva (1) összerakva (7) össztelós (1) ötödik fekvőm (1) ötvenezer (1) pelso (4) pogó (2) posrche (1) próba (6) pycikli (5) python (3) reklám (1) rekumbens (98) rekusit (1) sablon (1) sebesség (1) sketchup (2) sr26 (1) stabilitás (2) stucni (4) súly (1) swb (1) szerelés (33) találkozó (2) tandem (8) tandem egymásnak háttal (1) teleszkóp (2) tervezés (43) tervező (1) töltés (1) triál (1) trike (1) túra (8) ülés (9) üléshuzat (1) üléspárna (1) ülés alatt (1) usb (1) utánfutás (3) váltó (1) váz (8) vázanyag (1) ventisit (1) video (2) villasaru (1) villaszög (1) zártszelvény (1) Címkefelhő

Utolsó kommentek

  • Gazz: Sajnos nem lehet letölteni a terveket, hibát dob a szerver. Esetleg valahova máshova fel tudnád ra... (2018.11.13. 22:25) Faülés: 1063g
  • gabord18: Sziasztok! Valaki el tudja küldeni az űlés terveit. dolhay@gmail.com -ra Én pedalboat-ot akarok... (2017.01.09. 14:54) Faülés: 1063g
  • gabord18: Szia! Nem jelenik meg a 3d terv. Tudnál adni hozzá egy működő linket v. a tervet. (2017.01.09. 14:43) reCÚGbens 3D-ben
  • LastNomad: Gratulálok a teljesítményhez :) (2016.05.30. 12:19) 6:55 - 2012-es Pelso/Balaton Maraton beszámoló
  • lustaság: Kedves Motyoo! Végigolvastam a blogod, amikor építettem a rekumat és sokat tanultam belőle, köszö... (2014.09.09. 21:48) Újabb négykézlábas
  • Utolsó 20

2010.09.06. motyoo

Két fekvővel a Balatonnál

Idén is sikerült egy kis biciklizést becsempészni a balatoni nyaralásba, ezúttal már két fekvővel. A Balatonkerüléssel a reCÚGbens kilométerei így majdnem duplázódtak! Katasztrófatúristáknak csak rossz hírekkel szolgálhatok: semmi problémánk nem volt egyik masinával sem. Na jó, egyszer az egyik földúton lepotyogott a lánc, amúgy technikai diadaaal!

Szántód

Balatongyörök

löszpincék Szóládon

kilátás a 71-estől

Sajkod

Sajkod

Dualfine: életemben nem láttam még ilyen jó szerkezetet :) Szuper jól működött, beváltotta a hozzá fűzött reményeket: helytakarékos és esztétikus megoldás az Alfine mellé másfélszeres szorzóváltóra. Egy régi SIS (első) váltókarral használom, a 20- és 30 fogas lánckerekek között habkönnyű a váltás mindkét irányban. Az áttátel elég, murvás/köves/földúton így sem szabad a legnagyobb áttételt választani emelkedőn az indulásra. Emelkedőn 7 km/h-hoz még éppen van elegendő csapászszám, vízszintesen pedig a 40 km/h még vidáman kitekerhető - ezeknél én egyelőre nem vágyom többre. Meglepett -és ez a dualfine-tól természetesen független-, hogy milyen könnyen kipörög az első kerék, nem csak zuzalékos úton: többször előfordult már normál aszfalton is, hogy megcsúszott. Tipikus eset, amikor megállok egy kereszteződésnél, elenged egy autós, beletaposok, aztán meglepődöm...

Alsó kormány: a recúgbens fíling fantasztikus: kényelms üléspozíció, kényelmes kar/kéztartás, kompromisszummentes kilátás. Pont ilyen lehet egy varázsszőnyegről! Ennek szerves része az alsó kormány. Ez az első USS bringám, eleinte voltak kétségeim, hogy mennyire fog beválni. Most már nincsenek: fantasztikus, kényelmes, praktikus. Legalábbis egy lengőorrún mindeképpen, normál fekvőn persze lehet, hogy más a helyzet.

Mit mondhatnék még? Ja igen. 200 km recúgbensezés után elkezdtem próbálgatni, tudok-e elengedett kormánnyal menni. Állandóan az az airbike-os kép van előttem, amikor a lányka tekerés közben térképet olvas. Nem ám kütyün, hanem nagy papírtérképet, amit persze két kézzel kell fogni.

Meglepődtem, mert nem is kellett sok gyakorlás, hogy néhány másodpercre el tudjam engedni a kormányt. Utána pedig villámgyorsan azon kaptam magam, hogy több száz métert is gond nélkül tudok elengedett kormánnyal tekerni, még az aknafedeleket is ki tudtam kerülni. Ez óriási poén, még egy nagy adag élvezet a recúgbens fílinghez! Örömforrás!

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://rekumbens.blog.hu/api/trackback/id/tr742263894

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása