Bizony, eladó sorba került ez a hanyattbiciklim is. A fránya tervek tehetnek róla, mindig az új tervek! Ha elkészül a következő fekvőbicikli, hol tárolnám még ezt is? A szomszéd néni már így is alig - csak oldalazva - fér el a gangon a sok kétkerekű mellett. Szomorúan konstatálom, hogy kifogytunk a helyből. A hatodik emelet nem bicikligarázs... Na de térjünk a lényegre!
Mi is ez az Alpha? Egy saját tervezésű, részben házilag, részben pedig profi által kivitelezett rekumbens, a fekvőbringák leghagyományosabb fajtájából, vagyis
- hátsókerék meghajtással (RWD)
- rövid tengelytávval (SWB)
- elöl 20"-os, hátul 26"-os kerékkel (Mid-racer)
- felső kormánnyal (ASS).
Jól testre szabható hölgyeknek-uraknak, rövid és hosszú pilótáknak egyaránt, hiszen állítható rajta
- a boom becsúszása (hajtómű távolság a homlokcsőhöz képest)
- az ülés előrébb és hátrébb
- az ülés dőlésszöge
- a kormányhosszabbító dőlésszöge (végül is ez a kormány magassága) és
- a kormányhosszabbító hossza
és még sok minden egyéb, ami egy normál biciklin is állítható. Az egyszerűség (és szerszámosláda-mentesség) kedvéért gyorszárakkal lehet fixálni szinte mindent. A bicikli vezérelve a praktikum és sallangmentesség, de gyakorlott szemek fellelhetnek rajta néhány finomságot is, mint pl. a kormányhosszabbítóban vezetett bowdeneket. Prémium kategória, ugye? :)
Én alapvetően aszfalton használtam, a vékony hátsó "virsligumi" a hátsó felfüggesztéssel és a pufi első, 2.0"-os BigApple külsővel kellő komfortot adott városban és túrán is, lehet vele padkázni, jól veszi a döccenőket. Az ember nem katapultál az ülésből minden kis úthibánál és néhány kilométerre akár földút is nyugodtan vállalható. Ha valaki inkább terepen szeretné használni, akkor azért javaslok egy ballonosabb hátsó köpenyt és esetleg egy első teleszkópot - lehet kapni 20"-os kerékhez valót.
Jelenleg a futásteljesítménye valahol 1000 és 1500 km között van, ami bőven elég volt a fellelt gyerekbetegségek és hibák kijavítására - immár megérett, nem zavarja a 18-as karika, vásárolhat alkoholt, élvezheti az életet ;) !
Első kerék és ülés nélkül kínálom, amúgy kompletten, minden alkatrésszel, sárvédővel, csomagtartóval és más bigyókkal együtt összesen 90.000 forintért.
Jelenleg van rajta computer és világítás is, ezek opciósan vihetőek hozzá:
- kormányról vezérelhető Shimano FlightDeck computer vezetékes jeladóval 12.000.-
- világítás: Cateye EL-450 első- és Cateye TL-LD130 3 ledes hátsó lámpa összesen 10.000.-
Mit kell hozzá venni, csinálni?
- első kerék: olcsón, 4000.- alatt lehet már kapni jó minőségű 20"-os kereket pl. itt és itt
- ülés: kb. 1500.- anyagköltségből egyszerűen készíthető könnyű és tartós faülés házilag, itt vannak hozzá instrukciók
Állok minden érdeklődő rendelkezésére továbbra is a kite pont metal kukac gmail pötty com címen!
-nem sokára rakok fel friss képeket is, akit érdekel, attól egy kis türelmet kérek! -
Utolsó kommentek