HTML

Rekumbens - CsináldMagam

Fekvőbiciklik. Gyönyörű, érdekes masinák. Méreg drágák. Tehát? Rekumbens építés á lá sufni. CsináldMagam, Uram!

Masináim

minden a kezdetről

Ahol szoktam...

Címkék

3d modell (11) 3d nyomtató (1) 50000 (1) adatlap (1) agyváltó (5) airbike (4) alapanyag (10) alfine (2) alsókormányos (1) alsó kormány (1) amp (1) angol menet (2) anyag (1) aszimmetrikus rugóstag (1) átmérő (2) áttétel (3) balaton (2) befejezve (1) bike2usb (1) bolti átalakító (1) bontó (1) boom (1) carving reku (1) chinkara (1) critical mass (1) cruzbike (1) csepel (1) csomagtartó (2) csőméret (2) csomgtartó (1) csukló (3) danamid (1) dualdrive (2) dualfine (3) eladó (2) első prototípus (10) építés (3) eső (1) evezős rekumbens (1) extracycle (1) fa (1) falvastagság (2) fék (2) fekvőbicikli (1) fekvőbringa (1) fényvisszaverő (1) ferdinand gt3 rs (1) festés (1) flevobike (2) folding (2) fólia (1) fwd (2) fwdmbb (2) galéria (1) görgő (3) görkori (1) gumi (2) gyári (1) gyerek (1) gyűjtemény (1) gyula (1) hajtókar (2) hajtómű (7) harmadik prototípus (34) hason (1) hatásfok (1) hátsó felfüggesztés (2) háttámla (1) hiba (1) inspiráció (1) kardán (1) kerék (3) km óra (1) költségek (3) kormány (6) lánc (7) láncváltó (1) láncvezetés (1) láncvilla (1) láncvonal (3) lengőorrú (14) lengővilla (2) lift (1) limucikli (1) magas (2) második prototípus (38) más sufniából (10) meglévő (1) monorue (1) monowhell (1) negyedik fekvőm (48) négykézláb (4) nordic walking (1) olasz menet (2) oldalkocsis motor (1) oldaltáska (1) összehajtogatva (1) összerakva (7) össztelós (1) ötödik fekvőm (1) ötvenezer (1) pelso (4) pogó (2) posrche (1) próba (6) pycikli (5) python (3) reklám (1) rekumbens (98) rekusit (1) sablon (1) sebesség (1) sketchup (2) sr26 (1) stabilitás (2) stucni (4) súly (1) swb (1) szerelés (33) találkozó (2) tandem (8) tandem egymásnak háttal (1) teleszkóp (2) tervezés (43) tervező (1) töltés (1) triál (1) trike (1) túra (8) ülés (9) üléshuzat (1) üléspárna (1) ülés alatt (1) usb (1) utánfutás (3) váltó (1) váz (8) vázanyag (1) ventisit (1) video (2) villasaru (1) villaszög (1) zártszelvény (1) Címkefelhő

Utolsó kommentek

• Gazz: Sajnos nem lehet letölteni a terveket, hibát dob a szerver. Esetleg valahova máshova fel tudnád ra... (2018.11.13. 22:25) Faülés: 1063g
  • gabord18: Sziasztok! Valaki el tudja küldeni az űlés terveit. dolhay@gmail.com -ra Én pedalboat-ot akarok... (2017.01.09. 14:54) Faülés: 1063g
  • gabord18: Szia! Nem jelenik meg a 3d terv. Tudnál adni hozzá egy működő linket v. a tervet. (2017.01.09. 14:43) reCÚGbens 3D-ben
  • LastNomad: Gratulálok a teljesítményhez :) (2016.05.30. 12:19) 6:55 - 2012-es Pelso/Balaton Maraton beszámoló
  • lustaság: Kedves Motyoo! Végigolvastam a blogod, amikor építettem a rekumat és sokat tanultam belőle, köszö... (2014.09.09. 21:48) Újabb négykézlábas
  • Utolsó 20

2012.05.08. motyoo

Érdekes emberek ötletes építményei: Cereden és Erdőtarcsán jártunk - videóval

Szinte mindegy, hogy valaki a "falu bolondja" vagy épp az "artista srác", hogy kisgépszerelő vagy épp biológus, főként ha kellő fertőzéssel rendelkezik a fekvőbringák iránt és néhány agytekervénye elég furcsán kanyarog ahhoz, hogy kreatív elme legyen: az ő műhelyeikben születnek meg a csodálatra méltó... guruló izék. Isukával, RekuPapával és Benjamival Cereden jártunk a hétvégén. Pontosabban Ceredre indultunk, de egy kedves "égből pottyant" ebédmeghívásnak eleget téve hazafelé Erdőtarcsán is megfordultunk.

Odaút közben meglepett minket Gábor: utolértünk egy sárga velomobilt, amiből a sofőr serényen köszöngetett, majd leintett minket a következő kanyar utáni parkolóba. Megálltunk, a meleg kézfogást követően pedig előkerültek a "ceredi túrázók" számára a velomobilban hurcolt hűtőtáskákból a hideg sörök... Gábor direkt azért jött ki az útra, hogy becserkésszen minket. Szóval mondhatom, meglepődtünk, amit tovább - mondhatni a végletekig - fokozott a lelkes építő masinája. Nézegessétek csak meg a róla készült képeket! Rövid baráti eszmecserét követte az elmaradhatatlan beüléses próba, Beni és jómagam pedig elvittük a szekeret egy néhányszáz méteres próbakörre. Az élmény lenyűgöző volt, ezt csak azt tudta túlszárnyalni, hogy utána visszaülhettünk a saját suhanónkra :)

Izgalmas biciklik nélkül is jó kis túra a Bp-Cered-Bp. Közel 140km és 1400m mászás egy irányban, mivel az út gyakorlatilag egy folyamatos hullámvasút: vízszintes szakasszal alig találkozik az ember. Odafelé végig enyhe hátszélben, az utolsó mászásig 25-ös átlaggal tudtunk menni - ezt a hegy túloldalára 23-ra dolgoztuk le. Katartikus élmény 130km után nekiállni a legrövidebb áttételen a 4km-es hegyi szerpentinnek... De kemények voltunk, feljutottunk, a túloldal gyönyörű lankáin pedig begurultunk Ceredre, és kezdetét vette amiért jöttünk: a hátsókerék-kormányzású masina mustrája és próbája a volt határállomás aszfaltján. Körbenézhettek ezen az interaktív panorámán:

Érdekes egy állat ez a "lengőfar(k)ú". Jobbra kanyarodást kezdeményező kézmozdulat balra dönti ki az embert az egyensúlyából, ez nem kis nehézséget okoz a szelidítésében. Próbálkoztunk vele kb. egy órát, nekem a végére már sikerült vele mennem majdnem egy egész kört - ez óriási eredménynek számított! Szóval kemény dió, úgyhogy volt mit megvitatni a Négy Tó kocsmában este. Szó kortyot követett és arra jutottunk, hogy van bőven potenciál a lengőfarúban, elmélkedni lehet rajta sokat, de a kísérletezést sem lehet megúszni... Lesz villanyszámla, ha Tibimer minden általunk javasolt változtatást meghegeszt :)

A másnapot a Négy Tónál kezdtük, idilli környezetben tankoltunk magunkat a hegyi szerpentin megmászására. És mint utóbb kiderült: az egész úton tartó szembeszélre. Beni kapott egy hasadásos defektet, ami után kellemes túratempóban küzdöttük a kilométereket, a szembeszelet és a szűnni nem akaró emelkedőket. Erdőtarcsához közeledve újra megjelent Gábor, ezúttal a lengőorrújával. Haza kalauzolt minket, megnéztük az (egykor) elektromos hajtású egymás mellett ülős háromkerekű tandemhintót, egy delta python hajdani vázát, és még ki tudja mennyi alkotást - még ebéd előtt. Indulásig a szánk tátva maradt, a bendőnket viszont degeszre tömtük!

Itt a képtár a túrán készült felvételekkel. Ott pedig a gyönyörű tájak, érdekes emberek, ötletes masinák. Közös tekerés. Fekvőbiciklik.

Szólj hozzá!

Címkék: túra más sufniából negyedik fekvőm

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.