HTML

Rekumbens - CsináldMagam

Fekvőbiciklik. Gyönyörű, érdekes masinák. Méreg drágák. Tehát? Rekumbens építés á lá sufni. CsináldMagam, Uram!

Masináim

Pycikli (2011)
 minden a Pycikliről

reCÚGbens (2010)
 minden a reCÚGbensről

Alpha (2009)
 minden az Alpháról

Magnum (2008)
 minden a Magnumról

Első próbálkozás (2008)
 minden a kezdetről

Ahol szoktam...

Címkék

3d modell (11) 3d nyomtató (1) 50000 (1) adatlap (1) agyváltó (5) airbike (4) alapanyag (10) alfine (2) alsókormányos (1) alsó kormány (1) amp (1) angol menet (2) anyag (1) aszimmetrikus rugóstag (1) átmérő (2) áttétel (3) balaton (2) befejezve (1) bike2usb (1) bolti átalakító (1) bontó (1) boom (1) carving reku (1) chinkara (1) critical mass (1) cruzbike (1) csepel (1) csomagtartó (2) csőméret (2) csomgtartó (1) csukló (3) danamid (1) dualdrive (2) dualfine (3) eladó (2) első prototípus (10) építés (3) eső (1) evezős rekumbens (1) extracycle (1) fa (1) falvastagság (2) fék (2) fekvőbicikli (1) fekvőbringa (1) fényvisszaverő (1) ferdinand gt3 rs (1) festés (1) flevobike (2) folding (2) fólia (1) fwd (2) fwdmbb (2) galéria (1) görgő (3) görkori (1) gumi (2) gyári (1) gyerek (1) gyűjtemény (1) gyula (1) hajtókar (2) hajtómű (7) harmadik prototípus (34) hason (1) hatásfok (1) hátsó felfüggesztés (2) háttámla (1) hiba (1) inspiráció (1) kardán (1) kerék (3) km óra (1) költségek (3) kormány (6) lánc (7) láncváltó (1) láncvezetés (1) láncvilla (1) láncvonal (3) lengőorrú (14) lengővilla (2) lift (1) limucikli (1) magas (2) második prototípus (38) más sufniából (10) meglévő (1) monorue (1) monowhell (1) negyedik fekvőm (48) négykézláb (4) nordic walking (1) olasz menet (2) oldalkocsis motor (1) oldaltáska (1) összehajtogatva (1) összerakva (7) össztelós (1) ötödik fekvőm (1) ötvenezer (1) pelso (4) pogó (2) posrche (1) próba (6) pycikli (5) python (3) reklám (1) rekumbens (98) rekusit (1) sablon (1) sebesség (1) sketchup (2) sr26 (1) stabilitás (2) stucni (4) súly (1) swb (1) szerelés (33) találkozó (2) tandem (8) tandem egymásnak háttal (1) teleszkóp (2) tervezés (43) tervező (1) töltés (1) triál (1) trike (1) túra (8) ülés (9) üléshuzat (1) üléspárna (1) ülés alatt (1) usb (1) utánfutás (3) váltó (1) váz (8) vázanyag (1) ventisit (1) video (2) villasaru (1) villaszög (1) zártszelvény (1) Címkefelhő

Utolsó kommentek

  • Gazz: Sajnos nem lehet letölteni a terveket, hibát dob a szerver. Esetleg valahova máshova fel tudnád ra... (2018.11.13. 22:25) Faülés: 1063g
  • gabord18: Sziasztok! Valaki el tudja küldeni az űlés terveit. dolhay@gmail.com -ra Én pedalboat-ot akarok... (2017.01.09. 14:54) Faülés: 1063g
  • gabord18: Szia! Nem jelenik meg a 3d terv. Tudnál adni hozzá egy működő linket v. a tervet. (2017.01.09. 14:43) reCÚGbens 3D-ben
  • LastNomad: Gratulálok a teljesítményhez :) (2016.05.30. 12:19) 6:55 - 2012-es Pelso/Balaton Maraton beszámoló
  • lustaság: Kedves Motyoo! Végigolvastam a blogod, amikor építettem a rekumat és sokat tanultam belőle, köszö... (2014.09.09. 21:48) Újabb négykézlábas
  • Utolsó 20

2010.04.27. motyoo

Virsli helyett lufi

Mondhatnám azt is: lökhajtás helyett alma. Nem, nem a természetvédelem jegyében, hanem a saját kényelmem miatt:

 

A CityJet gumi helyett ugyanis az új első kerékre BigApple gumit raktam. A (Vuelta AirlineOne) felni mellett kitartottam, a BikePositive agy helyett kapott egy szép CenterLock-os Shimano Hone-t, DT küllőkkel fűzve.

Kiváncsi leszek, mennyit számít a ballonos első gumi a döccenőkön, járdázásnál!

5 komment

Címkék: kerék rekumbens harmadik prototípus


A bejegyzés trackback címe:

https://rekumbens.blog.hu/api/trackback/id/tr361955578

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KEEP · http://joomla.blog.hu 2010.04.27. 15:11:51

Gratula, érdekel majd a tapasztalat.
Pl padkázás, teljesítményre milyen hatással van, megéri-e az árát, stb

motyoo · http://rekumbens.blog.hu/ 2010.04.27. 15:15:32

@KEEP: Neked a telós gépre sztem fölösleges lenne. A Magnumon meg sem fordult a fejemben, hogy szükség lenne ilyesmire, de az Alpha merev villájával már nagyon kívántam egy kis kényelmet...

KEEP · http://joomla.blog.hu 2010.04.27. 15:17:54

@motyoo: Nem is nekem. Hasonlót kérdeztek tőlem merev vázas montihoz, rekkinghez. 26"-ban gondolom ára is van már :)

motyoo · http://rekumbens.blog.hu/ 2010.05.03. 17:23:34

Megvolt az első próbaút a ballonos első gumival, 3.0 barra fújva. Az első benyomás - amit viszont nem csak az elején, hanem folyamatosan éreztem: sokkal-sokkal kellemesebb a tekerés minden egyes pillanata! Stabilabbnak, kezelhetőbbnek érzem a bringát. Volt pár padkázás is, ez sem okoz gondot, simán be lehet vállalni. Bemerészkedtem egy elég rögös-gödrös erdei ösvényre is a Sashegy oldalában, öröm volt tekerni azon is! Szóval ha a kényelem/biztonságérzet szempont, csak ajánlani tudom ezt a gumit minden merevvázas fekvőre! A mostani 3 barnál kicsit keményebbre fogom fújni, kiderül, meddig érdemes felmenni a nyomással. Arról viszont nem fogok tudni beszámolni, hogy a gördülési ellenállása rosszabb-e, vagy mennyivel rosszabb a 7.5 baros CityJetnél, nincs hozzá elég hosszútávú tapasztalatom.
süti beállítások módosítása