Mivel az átalakítás teljesen reverzibilis, nem járható út a váz furkálása. A következő megoldást gondoltam ki: egy villának két pontja van, aminél a rögzítésnek bomba biztosan kell tartania: a tengelynél és a fék konzoljainál. Ezt a két részét használva fogom rögzíteni.
A fékkonzolra ráerősítek egy szögvasat, így a villa tengelyének irányában (a reku meghajtás szempontjából előre-hátra) lehet majd rögzíteni. A csavarodás ellen pedig a tengelynél lesz megfogatva. Ehhez a váz két oldalára rakok egy-egy szögvasat, amik két helyen egymáshoz vannak szorítva. Ebből a felső szorító csavar egy bicikli első tengelye a villába rakva. Ez a megodás hivatott megtartani a hajtóművet.
Így néz ki a valóságban a fenti néhány sor elmélet (annyi különbséggel, hogy később a szögvasat a jobb oldalon - ahol a lánc fut - le kellett cseréltem egy laposvasra).
A villaszárra ráhúztam a sárga bicikli nyeregcsövét, így a pedálok máris fekvőbringához méltó pozícióba kerültek.
Az eredmény:
2008.05.31. motyoo
Hajtómű felerősítés
Szólj hozzá!
Címkék: szerelés rekumbens első prototípus hajtómű
A bejegyzés trackback címe:
https://rekumbens.blog.hu/api/trackback/id/tr23590970
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.
Utolsó kommentek