Hová rakja az ember a km-órát a fekvőn? Természetesen a boom végén, a váltótartó cső végének a környékére. Itt kiválóan látszik, de sajnos egyáltalán nem lehet elérni a fotelból. Egy Shimano FlightDeck nagyon praktikus darab, mert a kezelőgombok nem a központi…
2008.09.06. motyoo
Hosszabbra
Szólj hozzá!
Címkék: szerelés rekumbens második prototípus km óra
2008.09.05. motyoo
Rövid hajtókart illene...
Rekus körökben azt rebesgetik, hogy a térd számára egészségesebb rövidebb hajtókart használni. A bölcs, tapasztalt fekvős kollégáktól olyat lehet olvasni, hogy "a tapasztalat, hogy levágott, újrafúrt 145ös karhosszúságút használok és a néha, hosszabb tekerés után…
2 komment
Címkék: tervezés rekumbens második prototípus hajtókar
2008.09.04. motyoo
Önreklám
Átmeneti megoldás a vázon és az ülés hátoldalán. Ha le lesz festve a váz, majd kap szebb matricákat.
Szólj hozzá!
Címkék: reklám szerelés rekumbens második prototípus
2008.09.03. motyoo
Alacsonyabbra
Átfúrtam a hátsó rugóstag felfogatási pontját a vázon, így a hátsó villa közelebb került a vázhoz, az ülés pedig a földhöz. Ez így az eredeti 71 cm-ről 66 cm-es magasságba került. Sokat számít ez az apróság, lényegesen kellemesebb így tekerni. Egyrészt a komfortosabb,…
Szólj hozzá!
Címkék: rekumbens második prototípus hátsó felfüggesztés
2008.09.02. motyoo
Összehajtogatva liftezéshez
Így kell összecsukogatni ahhoz, hogy beférjen az apró, - végtelenül praktukus módon - befelé nyíló ajtajú liftkabinba.
Szólj hozzá!
Címkék: lift rekumbens második prototípus összehajtogatva
2008.09.01. motyoo
Így kell
...gurulni ...tekerni Eddig kb 250km van a masinában. Egy rövid próbaútnyi. Gond nélkül vészelte át az eddigi megpróbáltatásokat. Az élményekről... mit is mondhatnék? Szuper! Tényleg! Több szempontból is: fantasztikus érzés, hogy egy saját tervezésű és…
Utolsó kommentek