A mostani stucni és kormány a célnak ugyan megfelel, jobb azért lehetne. A kormány hülye alakja miatt viszonylag közel kerül a stucni a hashoz.
Íme a Terracycle kormányválasztéka, és a kormányok geometriája és méretei.
A stucnim egy dőlésszögbe fixálható gyorszárral, ez a Magnumnál nem is volt gond, viszont mivel az Alphában majd' 15 centivel alacsonyabban ülök, a fixen álló kormány eléggé megnehezíti a beszállást, úgy kell alá bebújni. Persze megtehetném, hogy be- és kiszálláshoz kioldom a gyorszárat, a terv mégis inkább egy dönthető stucni építése. Ezt nem gyorszárral, hanem ütközővel lehet egy pozícióba beállítani, ahonnan így bármikor előre lehet dönteni. Mint a gyári megoldásoknál.
Másik félelmem a fixen álló stucnival, hogy egy frontális ütközésnél... hát eléggé útban lenne. Az ütközős megoldású dönthető stucni ezt is megoldja, hiszen előrebillen. Felmerül viszont, hogy nem lesz-e labilis a kormányzás, ha nincs fixálva a kormány. Megoszlanak róla a vélemények, pl. ezen a fórumon beszélgetnek róla.
Gyári dönthető stucnik:
És egy házi megoldás (köszi Piho!):
Utolsó kommentek