Piho tollából és keze által:
"Nagyon boldog vagyok mert hasíthattam a gépsárkánnyal ami nagyon kezes és jóindulatú!
A képes beszámoló:
1. A kezdet.
... a donor váz egy no name női 26"-os mounten bike váz, ugyanis ebben láttam fantáziát a megfelelő ülés pozíció eléréséhez.
kép: 1.
2. Az első próbálkozás al'a szemre.
... arra gondoltam, hogy talán nem kell hozzányulni semmihez sem, ezért az első kerék is maradt az eredeti méretben. Azonban amikor a "fapadra" ültem, nagyon magasnak bizonyult. Ekkor döntöttem úgy hogy előre 20"-os kereket teszek. A képen édesapám van, amint tanulmányozza a csodagépet. Egyébként Ő volt a hegesztő az építés alatt.
kép: 2.
3. Az 1.02 verzió
... a gond az volt hogy nem tudtam szerezni megfelelő villát. Mi a megoldás? -elvágni a meglévőből.
Aztán idő közben meglátogattam egy ülés miatt az AM Bringát is és elkezdtem megvásárolni a bovdeneket fékeket egyéb kütyüket.
kép: 3.
4. A véglegesnek tűnő 1.03 verzió
... a kormányzás nagy fejtörést okozott abból a szempontból, hogy alsó vagy felső vezérlésű legyen, de a kivitelezhetősége miatt a felsőnél maradtam.
Egy régi lomis BMX stucni az alap aztán egy monti kormány fele (aljára keresztbe hegesztve egy darabka cső) ebbe megy bele egy normál másik stucni és ebbe a kormány.
kép: 4.
5. A festés előtti próbagurulás esőben, nagykabátban, 2009. júniusában.
... a próbagurulás után azonban újra "szétvágódott" a reku eleje a túl meredek fejcsőszög miatt. Motyoo inspirálására igyekeztem 70 fokba beállítani és mondhatom egész jól sikerült. A képen még a meredek szögben lévő fejcsővel van a masina.
kép: 5.
6. Az elkészült reku teljes öltözetben a fotózáson a próbaút előtt....
kép: 6. 7.
7. ...és a 14,5 Km-es próbaút alkalmával
kép: 8. 9.
és a boldog építő: kép 10."
Gratula!
Utolsó kommentek