HTML

Rekumbens - CsináldMagam

Fekvőbiciklik. Gyönyörű, érdekes masinák. Méreg drágák. Tehát? Rekumbens építés á lá sufni. CsináldMagam, Uram!

Masináim

Pycikli (2011)
 minden a Pycikliről

reCÚGbens (2010)
 minden a reCÚGbensről

Alpha (2009)
 minden az Alpháról

Magnum (2008)
 minden a Magnumról

Első próbálkozás (2008)
 minden a kezdetről

Ahol szoktam...

Címkék

3d modell (11) 3d nyomtató (1) 50000 (1) adatlap (1) agyváltó (5) airbike (4) alapanyag (10) alfine (2) alsókormányos (1) alsó kormány (1) amp (1) angol menet (2) anyag (1) aszimmetrikus rugóstag (1) átmérő (2) áttétel (3) balaton (2) befejezve (1) bike2usb (1) bolti átalakító (1) bontó (1) boom (1) carving reku (1) chinkara (1) critical mass (1) cruzbike (1) csepel (1) csomagtartó (2) csőméret (2) csomgtartó (1) csukló (3) danamid (1) dualdrive (2) dualfine (3) eladó (2) első prototípus (10) építés (3) eső (1) evezős rekumbens (1) extracycle (1) fa (1) falvastagság (2) fék (2) fekvőbicikli (1) fekvőbringa (1) fényvisszaverő (1) ferdinand gt3 rs (1) festés (1) flevobike (2) folding (2) fólia (1) fwd (2) fwdmbb (2) galéria (1) görgő (3) görkori (1) gumi (2) gyári (1) gyerek (1) gyűjtemény (1) gyula (1) hajtókar (2) hajtómű (7) harmadik prototípus (34) hason (1) hatásfok (1) hátsó felfüggesztés (2) háttámla (1) hiba (1) inspiráció (1) kardán (1) kerék (3) km óra (1) költségek (3) kormány (6) lánc (7) láncváltó (1) láncvezetés (1) láncvilla (1) láncvonal (3) lengőorrú (14) lengővilla (2) lift (1) limucikli (1) magas (2) második prototípus (38) más sufniából (10) meglévő (1) monorue (1) monowhell (1) negyedik fekvőm (48) négykézláb (4) nordic walking (1) olasz menet (2) oldalkocsis motor (1) oldaltáska (1) összehajtogatva (1) összerakva (7) össztelós (1) ötödik fekvőm (1) ötvenezer (1) pelso (4) pogó (2) posrche (1) próba (6) pycikli (5) python (3) reklám (1) rekumbens (98) rekusit (1) sablon (1) sebesség (1) sketchup (2) sr26 (1) stabilitás (2) stucni (4) súly (1) swb (1) szerelés (33) találkozó (2) tandem (8) tandem egymásnak háttal (1) teleszkóp (2) tervezés (43) tervező (1) töltés (1) triál (1) trike (1) túra (8) ülés (9) üléshuzat (1) üléspárna (1) ülés alatt (1) usb (1) utánfutás (3) váltó (1) váz (8) vázanyag (1) ventisit (1) video (2) villasaru (1) villaszög (1) zártszelvény (1) Címkefelhő

Utolsó kommentek

  • Gazz: Sajnos nem lehet letölteni a terveket, hibát dob a szerver. Esetleg valahova máshova fel tudnád ra... (2018.11.13. 22:25) Faülés: 1063g
  • gabord18: Sziasztok! Valaki el tudja küldeni az űlés terveit. dolhay@gmail.com -ra Én pedalboat-ot akarok... (2017.01.09. 14:54) Faülés: 1063g
  • gabord18: Szia! Nem jelenik meg a 3d terv. Tudnál adni hozzá egy működő linket v. a tervet. (2017.01.09. 14:43) reCÚGbens 3D-ben
  • LastNomad: Gratulálok a teljesítményhez :) (2016.05.30. 12:19) 6:55 - 2012-es Pelso/Balaton Maraton beszámoló
  • lustaság: Kedves Motyoo! Végigolvastam a blogod, amikor építettem a rekumat és sokat tanultam belőle, köszö... (2014.09.09. 21:48) Újabb négykézlábas
  • Utolsó 20

2010.03.25. motyoo

Eladó a Magnum

Szegénykém csak porosodik a pincében, valaki másnál egészen biztosan jobb szolgálatot tenne. Szóval megválnék az első rendes fekvőbiciklimtől, a Magnumtól. Praktikusan anyagáron. Használható módosítás nélkül így ahogy van, de ki-ki saját szájíze szerint tovább is alakíthatja. Nem sokat futott, kb. 4-500 km-t, aminek az egyik fele Balatonkerülés, a másik pedig budai ingázás volt.

Mit kell róla tudni? Lévén full telós, ez egy nagyon kényelmes túragép. A másik fő jellemzője az állíthatóság: széles skálán testreszabható, nagyon jól beállítható alcsony és magas pilótáknak egyaránt. 

Monti alapokra épült, elöl új tárcsafékszemes Suntour XCM teló van benne, amin Avid BB5 tárcsaféket használtam. Előre lehet bele 20"-os vagy 26"-os kereket is rakni, a nagy előnyösebb városi padkázáshoz és kátyúzáshoz, de alacsony pilótáknak túl magas üléspozíciót eredményezhet. Gyorszárral lehajtható az ülés és a kormány, hogy szállításkor, tároláskor se foglaljon sok helyet. Természetesen állítható a boom hossza, állítható az ülés dõlésszöge és elõre-hátra is tolható az ülés. Állítható még a kormány magassága és a stucni hossza is.

Bár ezt kétlem, de ha valaki megunná, pár perc alatt visszalakítható normál montivá, csak a boom tartócsöve marad elöl árulkodni.


Az ár attól függ, milyen alkatrészekre van hozzá szükséged. 40.000.- a váz és tartozékai, vagyis az új XCM teló, a vázhoz tartozó speciális szerelvények, mint üléstartó konzolok, boom, stb.,hátsó rugóstag, dönthető stucni, stucnihosszabbító, kormány, új kormánycsapágy, váltók, fékkarok, markolatváltók, bowdenezés és amit még kifelejtettem... Ha kellene más alkatrész is, (pl. a tárcsafék 7500.-ért), megbeszéljük!

Mint eddig is, állok rendelkezésetekre akár a kommenteken kereszül, akár emailben a kite(pont)metal(kukac)gmail(pötty)com címen.

6 komment

Címkék: eladó rekumbens második prototípus


A bejegyzés trackback címe:

https://rekumbens.blog.hu/api/trackback/id/tr101868193

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

levity007 2010.06.13. 00:32:42

Szia! Éppen egy ugyanilyen gépet próbálok összehozni,és érdekelne hogy te milyen eljárással heggesztettél? Egyszerű ívheggesztővel lehet valamit kezdeni az ilyen vékony acélváz esetében? vagy csak simán szétolvasztja az egészet?

motyoo · http://rekumbens.blog.hu/ 2010.06.15. 10:00:22

@levity007: Szia! Én nem mertem a vékony (1mm-es) anyakohzoz ívvel hozzányúlni. A legalább 1.5-es (de inkább 2-es) anyagokat sima ívvel meghegesztettem, de csak olyan helyeken, ahol nem nagy a rizikó: pl. a vázhoz a görgőtartókat. A boom tartócsövét viszont szakemberre hagytam, az védőgázzal készült.

levity007 2010.06.16. 14:24:07

Köszi!

Most valószínűleg először mivel nincs más fajta heggesztőm azt próbálom meg hogy egy tartószerkezetet csinálok a boom részhez mondjuk egy csüvet a végén egy villás szerkezettel a vázhoz erősítek 2-3 csavarral.A csőbe meg mehet be a másik bringa monoblockja aminek a csövét majd átfúrom és így állítható is lesz a távolság. így elvileg jólenne, de nem tudom mennyire bírná a megerőltetléseket, a kormány és ülés dolgokat már megoldottam azt szintán a bringára való heggesztés nélkül csavarral és fúróval:) Csak ezzel a hajtásos résszel vannak gondjaim tervezésileg. Üdv

motyoo · http://rekumbens.blog.hu/ 2010.06.16. 14:27:15

@levity007: Amit írsz a boomról, viszonylag könnyen megvalósítható, ergo próba-szerencse! Ha meg mégsem jó, még mindig ráérsz újratervezni...
A csavarozott tartószerkezetnél figyelj arra, hogy
-kellő oldalirányú merevsége legyen
-ne ütközzön a lábadba, ne lógjon ki túlságosan oldalra.
Ez a két feltétel természetesen ellentmondó, meg kell majd találnod a jó középutat.

levity007 2010.06.16. 15:04:42

Hát majd vastagabb anyagot használok hozzá, amit már bírok hegeszteni is 2-es 2,5 ős acéllemezeket meg csöveket, ami lehet nehéz de sztem elég erős lesz, aztán ha nem jönne be akkor még mindig ott a hegesztési lehetőség max elmegyek ismerőshöz, majd mutatok képet vagy vidit ha meglesz végre üdv
süti beállítások módosítása