Ha azt mondom Lompi segített, szerintem sokan kitaláljátok, mi is lett a megoldás a hajtómű problémára... Flex és hegesztés természetesen. Levágtuk az olasz menetes csapágyházat és felraktunk helyette egy angolt. És még két merevítőt az oldalába, mert kicsit csavarodott tekerés közben. Olyan volt és ilyen lett:
Na de most, hogy jobban megnézem a képeket. Hát hová tűnt a 200GS hajtómű? Véletlenül nem egy integrált tengelyes FC-M583 LX hajtómű van a helyén? Nézmá!
És mégy egy apróság. Nem meséltem még Lompi legújabb rögeszméjéről: mostanában állandóan meg akarja menteni az életemet! Azt próbálja itten bemesélni nekem, hogy a központi csuklóban az új 12-es tengely talán nem fog széttörni alattam 60 km/h-nál Visegrádról lefelé. Szóval lecseréltük a régi 8-as imbuszcsavart... Tényleg erősebbnek tűnik :)
Hála és köszönet Lompi mesternek!
Utolsó kommentek