HTML

Rekumbens - CsináldMagam

Fekvőbiciklik. Gyönyörű, érdekes masinák. Méreg drágák. Tehát? Rekumbens építés á lá sufni. CsináldMagam, Uram!

Masináim

Pycikli (2011)
 minden a Pycikliről

reCÚGbens (2010)
 minden a reCÚGbensről

Alpha (2009)
 minden az Alpháról

Magnum (2008)
 minden a Magnumról

Első próbálkozás (2008)
 minden a kezdetről

Ahol szoktam...

Címkék

3d modell (11) 3d nyomtató (1) 50000 (1) adatlap (1) agyváltó (5) airbike (4) alapanyag (10) alfine (2) alsókormányos (1) alsó kormány (1) amp (1) angol menet (2) anyag (1) aszimmetrikus rugóstag (1) átmérő (2) áttétel (3) balaton (2) befejezve (1) bike2usb (1) bolti átalakító (1) bontó (1) boom (1) carving reku (1) chinkara (1) critical mass (1) cruzbike (1) csepel (1) csomagtartó (2) csőméret (2) csomgtartó (1) csukló (3) danamid (1) dualdrive (2) dualfine (3) eladó (2) első prototípus (10) építés (3) eső (1) evezős rekumbens (1) extracycle (1) fa (1) falvastagság (2) fék (2) fekvőbicikli (1) fekvőbringa (1) fényvisszaverő (1) ferdinand gt3 rs (1) festés (1) flevobike (2) folding (2) fólia (1) fwd (2) fwdmbb (2) galéria (1) görgő (3) görkori (1) gumi (2) gyári (1) gyerek (1) gyűjtemény (1) gyula (1) hajtókar (2) hajtómű (7) harmadik prototípus (34) hason (1) hatásfok (1) hátsó felfüggesztés (2) háttámla (1) hiba (1) inspiráció (1) kardán (1) kerék (3) km óra (1) költségek (3) kormány (6) lánc (7) láncváltó (1) láncvezetés (1) láncvilla (1) láncvonal (3) lengőorrú (14) lengővilla (2) lift (1) limucikli (1) magas (2) második prototípus (38) más sufniából (10) meglévő (1) monorue (1) monowhell (1) negyedik fekvőm (48) négykézláb (4) nordic walking (1) olasz menet (2) oldalkocsis motor (1) oldaltáska (1) összehajtogatva (1) összerakva (7) össztelós (1) ötödik fekvőm (1) ötvenezer (1) pelso (4) pogó (2) posrche (1) próba (6) pycikli (5) python (3) reklám (1) rekumbens (98) rekusit (1) sablon (1) sebesség (1) sketchup (2) sr26 (1) stabilitás (2) stucni (4) súly (1) swb (1) szerelés (33) találkozó (2) tandem (8) tandem egymásnak háttal (1) teleszkóp (2) tervezés (43) tervező (1) töltés (1) triál (1) trike (1) túra (8) ülés (9) üléshuzat (1) üléspárna (1) ülés alatt (1) usb (1) utánfutás (3) váltó (1) váz (8) vázanyag (1) ventisit (1) video (2) villasaru (1) villaszög (1) zártszelvény (1) Címkefelhő

Utolsó kommentek

  • Gazz: Sajnos nem lehet letölteni a terveket, hibát dob a szerver. Esetleg valahova máshova fel tudnád ra... (2018.11.13. 22:25) Faülés: 1063g
  • gabord18: Sziasztok! Valaki el tudja küldeni az űlés terveit. dolhay@gmail.com -ra Én pedalboat-ot akarok... (2017.01.09. 14:54) Faülés: 1063g
  • gabord18: Szia! Nem jelenik meg a 3d terv. Tudnál adni hozzá egy működő linket v. a tervet. (2017.01.09. 14:43) reCÚGbens 3D-ben
  • LastNomad: Gratulálok a teljesítményhez :) (2016.05.30. 12:19) 6:55 - 2012-es Pelso/Balaton Maraton beszámoló
  • lustaság: Kedves Motyoo! Végigolvastam a blogod, amikor építettem a rekumat és sokat tanultam belőle, köszö... (2014.09.09. 21:48) Újabb négykézlábas
  • Utolsó 20

2011.08.11. motyoo

2 x 180 = Budapest - Tisza-tó - Budapest

Megvolt a hétvégén a tervezett Tisza-tó túra. Négyen voltunk, Isu, Python, Beni és jómagam, kivéve az első néhány kilométeren, ahol oldalkocsis is csatlakozott hozzánk új szééééleskormányos lowracerével.

A kistarcsai találka után nekiindultunk Gödöllőnek, aztán jött a valkói emelkedő, amit a kezdeti lelkesedésünknek köszönhetően habkönnyen abszolváltunk (vagy mi). A lendületünk egészen a zsámboki kocsmáig tartott. Tovább Jászfényszaru felé, mentünk a 32-esen és a 31-esen egészen Hevesig, ahol elfordultunk a tó felé. Az utolsó kilométereken jól megszenvedtünk a szembeszéllel, de minden bánatunkat elfeledtük, amint rátértünk a tó körüli töltésre, a bringaútra. Jó minőségű aszfalt, gyönyörű környezet, Poroszlónál mégis úgy döntöttünk, hogy elég lesz mára ez a 170-180 km, úgyhogy átmentünk a hídon Tiszafüredre, ahol tábort is vertünk a kempingben. A napi teljesítmény (nálam legalábbis) 179 km.

Aludtunk - volna- egy nagyot - ha Python 6:32-kor nem kezdi el ágakkal dobálni a sátrakat :). 8:00-kor kényelembe helyezkedtünk a biciklin, és nekiindultunk reggelit keresni Tiszaszőlősön. Fényképezkedtünk is, meg fürödtünk is, meg próbáltuk elcsábítani a jónépet a fekvőzésre, aztán hátat fordítottunk a Tisza-tónak és nekiindultunk haza. Legközelebb már odafelé sem hagyjuk ki a Jászjákóhalmán a Póni Büfét, ahol a tulaj megvendégelt mindket egy kör fröccsre üzemanyagra. Elcsorogtunk Zsámbokig, ahol Isu javaslatára Isaszeg felé vettük az irányt, hogy kikerüljük az emelkedőket. Vagy csak azt mondta, hogy a valkói emelkedőt kerüljük ki? Fene se emlékszik már, minden esetre innentől jött a fekete leves. Föl-le, föl-le, egy fél óra után már állatira fájt a combom. Fogalmam sem volt, hogy hány emelkedő van még hátra, úgyhogy úgy döntöttem, hogy mindegyiknek úgy megyek neki, mintha az utolsó lenne: nyomom neki, nem sokat törődve a tartalékolással. Aztán az tűnt fel, hogy nem csak hogy jobban érzem magam (mert hogy felgyorsultam), hanem a combom is kevésbé fáj... Ez tényleg fejben dől el... Viszont a Nagytarcsai emelkedő már nem, az egy merénylet! Az egy 7 köldökmilliméteres emelkedő! (def. köldökmilliméter: az emelkedő tetejéig a pilóta köldökében összegyűlt izzadtság mélysége). Na de ezt is túléltük, végül este 20:30 körül sikerült hazaérni, magam mögött hagyva újabb 181 km-t. A recúgbens órája közben átfordult a 2000 km-en, én pedig egy fantasztikus hétvége élményével lettem gazdagabb, amiért a srácoknak is köszi!

A képtárban nézegethetiek a képeinket (Beni és én fotózgattunk), itt pedig megtaláljátok az útvonalat - ugyanis most először vetettem be az új kínai GPS loggeremet, ami 16 órán keresztül bírta egy szusszal (ezt csak azért írom, mert a gyári adat szerint 18-at kellene bírnia, ehhez képest a 16 csak bő 10% csalás, teljesen elégedett vagyok!)

Szólj hozzá!

Címkék: túra rekumbens negyedik fekvőm


A bejegyzés trackback címe:

https://rekumbens.blog.hu/api/trackback/id/tr123133277

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.