A tuti recept a következő: végy egy csipet maradék alkatrészt a biciklitemetőből meg a pincéből, ízlés szerint keverd flexszel majd melegítsd AWI-val, közben pedig hallgass Dr Flex tanácsaira - sőt inkább bízd rá az egészet, mi más is lehetne a forgatókönyv? Ja és kell még hozzá egy öszvéresített Simplon országúti keró és persze valami jó szaftos, amiből lehet fogyni - pl. egy agyváltós montis kerékszett.
Szóval miután rájöttem, hogy idén valószínűleg nem fog összejönni a beígért túinván verseny-túReCúgbens (ami már meg is kapta a RaceAIR nevet), visszatérem az eredeti (tavalyi) tervekhez: országúti kerekek számára fogadóképessé alakítani a recúgbenst. Ötletelés, alkatrészek begyűjtése, és irány Lompi.
- Hátul maradt a kerék az eredeti papucsokban, de raktunk egy újabb adag fékkonzolt, így felül megmaradt a 26"-os kerékhez, alul pedig ott a 28"-os mérethez való tüske.
- Elöl fordított logika: a fék marad egy helyben, viszont van négy papucs, méretenként egy pár. Így ni:
Belezuttyantottuk a Simplon kerekeit, és lám, a cserével a bringa máris ledobott magáról 2 kilót, és talán egy kis adag komfortérzetet is - de ez majd kiderül. Még az is elképzelhető, hogy nem lesz nagy különbség a 7 barra fújt 40mm-es 559-es (montis) és a 8 baros 25mm-es 622-es (országúti) gumik között - köszönhetően utóbbi nagyobb átmérőjének.
Utolsó kommentek