Helytakarékosság szempontjából a legjobb megoldás egy ipari csapágyas központi csukló. Nem én leszek ebben sem az első, nézzük hogyan csinálták ezt elődeink!
Dirk Bonne bébipythonján
Homlokcső: 40/32/26 mm, 45.6 mm hossz Befogó: 6 mm laposvasból Tengely: M12 csavar | Csapágy: SKF 7201 BEP (12/32 mm, ferde hatásvonalú egysoros golyóscsapágy) |
Tervek | Készen |
Jetrike-on
Homlokcső: 42.4/37/32.6 mm, 70 mm hossz Befogó: 6 mm laposvas Tengely: esztergált 20/17/12.7 mm | Csapágy: 6003 vagy 7003 |
Tervek | Készen |
Az eredeti flevon
Homlokcső: 45/42/37 mm, 52 mm hossz Befogó: más megoldással Tengely: ilyen | Csapágy: SKF 32004X és SKF 30203 |
Tervek | Készen |
MINIBI-n
Homlokcső: ? Befogó: ? Tengely: M12 csavar | Csapágy: SKF 7201 BEP (12/32 mm, ferde hatásvonalú egysoros golyóscsapágy) |
Tervek | Készen |
Update: Chinkara központi csuklója
Szóval így építenek ők. Nálam még csak a forma biztos:
a konkrét méretezés még kérdés, ezt a választott csapágy típusa fogja meghatározni.
Utolsó kommentek