HTML

Rekumbens - CsináldMagam

Fekvőbiciklik. Gyönyörű, érdekes masinák. Méreg drágák. Tehát? Rekumbens építés á lá sufni. CsináldMagam, Uram!

Masináim

Pycikli (2011)
 minden a Pycikliről

reCÚGbens (2010)
 minden a reCÚGbensről

Alpha (2009)
 minden az Alpháról

Magnum (2008)
 minden a Magnumról

Első próbálkozás (2008)
 minden a kezdetről

Ahol szoktam...

Címkék

3d modell (11) 3d nyomtató (1) 50000 (1) adatlap (1) agyváltó (5) airbike (4) alapanyag (10) alfine (2) alsókormányos (1) alsó kormány (1) amp (1) angol menet (2) anyag (1) aszimmetrikus rugóstag (1) átmérő (2) áttétel (3) balaton (2) befejezve (1) bike2usb (1) bolti átalakító (1) bontó (1) boom (1) carving reku (1) chinkara (1) critical mass (1) cruzbike (1) csepel (1) csomagtartó (2) csőméret (2) csomgtartó (1) csukló (3) danamid (1) dualdrive (2) dualfine (3) eladó (2) első prototípus (10) építés (3) eső (1) evezős rekumbens (1) extracycle (1) fa (1) falvastagság (2) fék (2) fekvőbicikli (1) fekvőbringa (1) fényvisszaverő (1) ferdinand gt3 rs (1) festés (1) flevobike (2) folding (2) fólia (1) fwd (2) fwdmbb (2) galéria (1) görgő (3) görkori (1) gumi (2) gyári (1) gyerek (1) gyűjtemény (1) gyula (1) hajtókar (2) hajtómű (7) harmadik prototípus (34) hason (1) hatásfok (1) hátsó felfüggesztés (2) háttámla (1) hiba (1) inspiráció (1) kardán (1) kerék (3) km óra (1) költségek (3) kormány (6) lánc (7) láncváltó (1) láncvezetés (1) láncvilla (1) láncvonal (3) lengőorrú (14) lengővilla (2) lift (1) limucikli (1) magas (2) második prototípus (38) más sufniából (10) meglévő (1) monorue (1) monowhell (1) negyedik fekvőm (48) négykézláb (4) nordic walking (1) olasz menet (2) oldalkocsis motor (1) oldaltáska (1) összehajtogatva (1) összerakva (7) össztelós (1) ötödik fekvőm (1) ötvenezer (1) pelso (4) pogó (2) posrche (1) próba (6) pycikli (5) python (3) reklám (1) rekumbens (98) rekusit (1) sablon (1) sebesség (1) sketchup (2) sr26 (1) stabilitás (2) stucni (4) súly (1) swb (1) szerelés (33) találkozó (2) tandem (8) tandem egymásnak háttal (1) teleszkóp (2) tervezés (43) tervező (1) töltés (1) triál (1) trike (1) túra (8) ülés (9) üléshuzat (1) üléspárna (1) ülés alatt (1) usb (1) utánfutás (3) váltó (1) váz (8) vázanyag (1) ventisit (1) video (2) villasaru (1) villaszög (1) zártszelvény (1) Címkefelhő

Utolsó kommentek

  • Gazz: Sajnos nem lehet letölteni a terveket, hibát dob a szerver. Esetleg valahova máshova fel tudnád ra... (2018.11.13. 22:25) Faülés: 1063g
  • gabord18: Sziasztok! Valaki el tudja küldeni az űlés terveit. dolhay@gmail.com -ra Én pedalboat-ot akarok... (2017.01.09. 14:54) Faülés: 1063g
  • gabord18: Szia! Nem jelenik meg a 3d terv. Tudnál adni hozzá egy működő linket v. a tervet. (2017.01.09. 14:43) reCÚGbens 3D-ben
  • LastNomad: Gratulálok a teljesítményhez :) (2016.05.30. 12:19) 6:55 - 2012-es Pelso/Balaton Maraton beszámoló
  • lustaság: Kedves Motyoo! Végigolvastam a blogod, amikor építettem a rekumat és sokat tanultam belőle, köszö... (2014.09.09. 21:48) Újabb négykézlábas
  • Utolsó 20

2011.09.15. motyoo

Egy felsőbb kormány

Egy virtuális kísérletnek vetettem magam alá, vagy egy kísérlet virtuális eredményét szeretném most megosztani veletek, vagy egy normál kísérlet kutya közönséges eredményét fogom leírni ami egyszerűen csak dematerializált eszközök bevonásával történt? (Vagy csak megártott a munka?...) Na lényegalényeg, recúgbens kormánypróba második felvonás volt:

 

Legutóbb ugye írtam, hogy a 44 centire összehúzott kormány bevált, szóval elballagtam a ZöldPontba beszerezni egy outi kormányt. Nem találtunk olyan koskormányt, ami megnyerte volna a tetszésemet, ellenben találtunk egy szép ívben hajlított pille könnyű (280 g-os) városi kormányt, amit el is hoztam izibe'. Instant próbaút, első körben feldobtam felső kormánynak, próbáljak egyszer ilyet is a bringán. Néztem mókuskormány pozícióban meg nyújtott kezesben is. Hát mit mondjak, megyeget, megy vele a gép, de valahogy a kontrollálhatóság nem az igazi...

Itt a többi kép is, amikből kiderül pl., hogy ez is egy lehetőség a felső kormány elhelyezésére: ;)

2 komment

Címkék: kormány rekumbens negyedik fekvőm


A bejegyzés trackback címe:

https://rekumbens.blog.hu/api/trackback/id/tr293226289

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

xxxc 2012.04.27. 06:52:46

Nagyon tetszik a bicaj.
Én is szeretnék egy ilyesmit építeni.
Kérdés: a pedálozás nem ráncigálja a kormányt jobbra-balra?
Mennyire bírja a hegyet?

motyoo · http://rekumbens.blog.hu/ 2012.04.27. 09:18:25

@xxxc: nem csak szép ám, jó is! :)
Van hozzá pontos 3D modell, ha szeretnél építeni sketchup.google.com/3dwarehouse/details?mid=18607808c6e9df8e9522065f0141d28d&prevstart=0
A pedálozás hatással van a kormányzásra, természetesen. Ez az első kilométereken hátrány lehet - meg kell tanulni vele biciklizni, de utána viszont óriási könnyebség, mert kéz nélkül, csak lábból is tudod irányítani, gurulás és tekerés közben is - de ezt a képeken is látod.
Hegyre menni fekvővel kell egy kis kurázsi. Lassabb leszel mint hagyományos (országúti) bringával, cserébe fölfelé akár elolvashatod az emailjeidet a telefonodon ;) Lefelé viszont sokkal gyorsabb, két okból is: egyrészt mert a kisebb légellenállás a nagyobb sebesség miatt jobban érvényesül, másrészt pedig pedig az alacsony súlypont és az egyenletes súlyeloszlás miatt sokkal hatékonyabban tudsz fékezni - nem fogsz előrebukni. Hegyre menet: rekumbens.blog.hu/2012/04/18/felfekudtem_a_hegyre
süti beállítások módosítása